2.1 på 5.1 receiver. Pengene ut av vinduet? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 26 av 26
    Intermediate B&W Spydeberg sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    539
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Jada

Sitat Opprinnelig postet av Joakim-G_R
    Kjøp en god surroundreciever, med HDMI og HD-dekoding, så kjører du biamping på noen gulvstående høyttalere, så har du "tatt igjen" litt fordi du ikke får bakhøyttalere. hehe
    Er nok ikke så dumt det Joakim-G_R sier.
    for nå er jo ikke jeg deg, men faren for at det skal bli noe utbygging av anlegg ligger jo til rette med å lese litt på dette forumet, så like greit å skaffe seg en surroundreciever med en gang.

Får mye fint brukt for den summen du ønsker

Active frodehf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    433
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva med ein stereo forsterker med prosessor inngang, da har du mulighet å utbygge til surround seinere å bruke den som effekt forsterker.
    Hadde eg vore deg hadde eg ikkje nølt eingang, lyden fra ein recivere kan ikkje måles med ein god stereo forsterker.

Eit annet alternativ er å se om du finner ein standar stereo forsterker brukt, da kan du selge den igjen med lite tap vist du vil ha surround.

Newcomer JLmorten sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    271
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av frodehf
    Hva med ein stereo forsterker med prosessor inngang, da har du mulighet å utbygge til surround seinere å bruke den som effekt forsterker.
    Hadde eg vore deg hadde eg ikkje nølt eingang, lyden fra ein recivere kan ikkje måles med ein god stereo forsterker.

Eit annet alternativ er å se om du finner ein standar stereo forsterker brukt, da kan du selge den igjen med lite tap vist du vil ha surround.
    Dette er et bra alternativ, men er vel ikke lett i prisklassen 3-5k ?? Ikke mange med prosessoringang i den prisklassen.. eller

Active frodehf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    433
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av JLmorten
    Dette er et bra alternativ, men er vel ikke lett i prisklassen 3-5k ?? Ikke mange med prosessoringang i den prisklassen.. eller
    Det veit eg ikkje, må sjekkest opp i med noen som sitter på eit bedre internett en meg (under modem hastighet).. Det går an å bruke ein vanlig intigrert forsterker å koble den til pre out på ein reciver. Men da må du passe på å ha samme volum på inngangen etter kalibrering..

Her er ein eg fant på torget, har blitt anbefalt denne før..
    http://avforum.no/avtorget/showprodu...t=38431&cat=13

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    104
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I en eske i kjelleren fant jeg min gamle, 100% fungerende Pioneer SX-777 Stereo Receiver.

Hvis jeg velger å gå for stereo lyd på TV'en/blu-Ray'en min, er denne noe å satse på, eller bør jeg kjøpe ny?

Intermediate Joakim-G_R sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du SATSER jo ikke på den, hvis du allerede har den..?
    Det er jo bare å kjøre på det, og prøve.

Men det er vel dårlig med HDMI og HD-lyd her, så da har du jo liksom ikke det du ønsket i bunn og grunn uansett?

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •