For og effektforsterker til GX-15 MKII?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    15
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

For og effektforsterker til GX-15 MKII?

Jeg skal kjøpe meg nytt anlegg. Nå har jeg noe Hitachi 5.1 greier kjøpt på Euronics. Dette har funket greit på mitt lille rom, men nå vil jeg ha noe større. Jeg er klar over at GX-15 MKII ikke akurat låter pent, men jeg hører for det meste på rock og techno, så disse høytalerne får funke til meg..

Men så var det forsterker:
    Jeg har vurdert flere effektforsterkere, ALTO MAC 2.3, Behringer EP-2500, men har kommet frem til at jeg tror Zachry XP-1200 vil være det beste alternativet i denne prisklassen. Noen som evt. har noen andre forslag?

Når det gjelder for forsterker, så har jeg egentlig ikke hatt peiling, men har vurdert Proscon RV 2050/B. Har skjønt at denne forsterkeren ikke er verdens beste, men ettersom jeg skal ha effektforsterker til å drive høytalerne, så har vel ikke dette så mye å si?

Hvordan kobler jeg evt en subb til denne forsterkeren? Må jeg ha en splitt av noe slag?

Og en ting til: Er det phono til XLR Han eller hun jeg trenger for å koble for og effektforsterker sammen?

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    15
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vil det funke å bruke noen Phono splitter og koble til en subb på denne måten?

Er denne forforsterkeren noe å ha i det hele tatt eller finnes det noen andre i samme prisområde som er bedre?

Active
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    364
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå har ikke jeg noen erfaring med den effektforsterkeren, eller den stereoforsterkeren, men kan være verdt å sjekke bruktmarkede for bra kjøp

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •