Billig microanlegg?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Intermediate nordvest sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    661
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Billig microanlegg?

Jeg er ute etter et særdeles billig micro/minianlegg som primært skal brukes som en litt avansert klokkeradio på soverommet (lei av bli vekket av møkkamusikk på lokalradioen...), men også til tider skal kunne raskes med når en skal på biltur osv. for tilkobling til bærbar pc og som musikkavspiller på hytta o.l.

Er det noen som vet om noe som oppfyller følgende krav (eller i alle fall flest mulig av dem) uten å koste skjorta?? :

- Vekking med mulighet for å bruke cd-lyd istedet for radio (absolutt must)
    -Analog lydinngang og gjerne også usb
    - Mulighet for batteridrift samt drift på 12volts strøm.
    -Bærbart eller i alle fall "semibærbart"
    -Billig

Som dere skjønner er ikke lydkvalitet maks prioritert her, men det er jo kjekt om lyden ikke høres ut som den blir avspilt i en søppeldunk på bunnen av en innsjø.....

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    2,877
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Jeg ville gjerne anbefale dette:
    Clas Ohlson Internettbutikk - Alt for en enklere hverdag

Clas Ohlson kat.nr. 38-1732

Jeg har dette selv, anvender det som signalkilde (CD-spiller og internett-radio) på mitt landsted - der koblet til en stor gammel stereo radio med rør og innebygde høyttalere. Så de medfølgende høytalerne har jeg ennå ikke prøvd.

Det er made in China og alt virker perfekt. CD-spilleren reagerer dog litt langsomt.

Egentlig er det dette mikro-anlegget jeg kjøpte fra DNT i Tyskland, DNT IPmicro:
    dnt GmbH - innovative Kommunikationslösungen seit über 40 Jahren

- men ut fra bildene ser det ut til å være nærmest eksakt det samme som Clas Ohlson selger. Eller kanskje en modell med litt forbedret finish. Prisen ble 300 kr høyere i Tyskland inkl. frakt.
    Hvis du velger å handle direkte fra DNT's internet shop, så har de rask og god service. Menyer/symboler på engelsk, men tysk bruksanvisning.

Intermediate nordvest sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    661
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmm.. Ja, den oppfyller jo en del av kravene mine, men er litt for dyr og litt lite bærbar kanskje.

Er klar for flere forslag

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •