Thule Spirit balansert forsterker

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Thule Spirit balansert forsterker

Min forsterker har blitt syk. Den har begynt å reagere rart når jeg slår den på, og må slå den på og av 2 ganger før den våkner skikkelig. videre har den blitt følsom for enkelte volumer og må forsiktig justeres til et volum den liker. Jeg har hatt den på rep hos radiobutikken i Bygdøy Alle, men han kunne ike gjøre noe med den.

Jeg vil ha den reparert, hva gjør jeg?

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    135
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du kan høre med hifi klubben, de har kjøpt opp delelageret til Thule, slik at de muligens kan hjelpe deg. Thule er jo konkurs, så det blir vanskelig å finne reservedeler med tiden til disse produktene.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av DrPaulus
    Du kan høre med hifi klubben, de har kjøpt opp delelageret til Thule, slik at de muligens kan hjelpe deg. Thule er jo konkurs, så det blir vanskelig å finne reservedeler med tiden til disse produktene.

Det har jeg gjort, de så på meg store forskremte øyne, etter å ha konferert med noen i de indre gemakker kom de til at de kunne se på den, men at de mest sannsynlig måtte sende den til Danmark. Uansett kostet dette kr 440,- + frakt til og fra. Noen garanti for at de kunne gjøre noe kunne de ikke gi.

Så jeg er vel ute etter et annet alternativ, evt. om noen har opplevd samme problem og fått det fiksa.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •