Effektforsterker!! - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 22 av 22
    Newcomer 3e1 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    108
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av frank_flisen@flateby.net
    hva mener du med det ? kan ikke se att du har så du har spesielt mye å bidra med her. skreiv bare forslag på merker som jeg har hørt på i løpet mange år i bransjen.
    Det var ikkje vondt ment, men om du har menge år i bransjen så kan du kanskje forklare litt om hvorfor du definitivt ikkje ville velge Hegel/Lyngdorf og heller ville valgt Parasound/rotel?

Active
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    413
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Smile

hegel fordi jeg opplever den som litt kald, slank analytisk, med voldsom dynamikk, spiss i toppen som blir fort slittsomt å lytte til, og fordi att når man velger en høytaller som jbl er det stort sett andre kriterier man er ute etter, mer (rocka) forsterker.Lyndorf pga spiller litt kjedelig, lite dynamikk, flat og tam, unntatt i bunn. Parasound fordi den har egentlig det meste av det som er bra, fin stram bass, fin mellom tone, bra dynamikk, et lite minus på diskant. Primare er veldig stram og fin kanskje litt slappere i bunnen enn parasounden, men enda bedre mellomtone og diskant. Rotel hadde ikke vært mitt førstevalg pga litt for ullen i mellomtone og ikke så god kontroll på bass og middbass, men spiller generelt varmt å fint til en generelt lavere pris, som mange vil kunne klare seg med. håper dette var mer oppklarende, liker vanligvis ikke skrive så lange innlegg, blir fort sliten i fingra av det.8)

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •