Effektforsterker

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Effektforsterker

Hei

Eg har blant anna eit par yamaha ns-555 som eg driver med yamaha rx-v461.
    Eg lurer på om eg vil få ein del meir ut av høytalerne dersom eg kjøpte ein effektforsterker til dei.
    går det forresten ann å kjøre effektforsterker saman med den receiveren eg har?

noken som kan hjelpe, eller som har erfaring med effektforsterker til ns-serien?

takker for svar

Intermediate Even Sundgot sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    549
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av krize24
    Hei

Eg har blant anna eit par yamaha ns-555 som eg driver med yamaha rx-v461.
    Eg lurer på om eg vil få ein del meir ut av høytalerne dersom eg kjøpte ein effektforsterker til dei.
    går det forresten ann å kjøre effektforsterker saman med den receiveren eg har?

noken som kan hjelpe, eller som har erfaring med effektforsterker til ns-serien?

takker for svar
    Hei. Eg har Yamaha ns 777 og eg bruker ein Vincent sp331 effektforsterker på de. eg synest at de er ein god mach men vist du har mulighet så hadde eg helder gått over til stero. men vist du har eller har planer om hjemmekino så kan eg annbefale deg Vincent. mykje power og fin lyd. men Ns 555 er best på musikk mens 777 er best på film. så eg villa absolut annbefalt deg å bytte til stero vist du har mulighet, du får mykje meir ut av høytalerene synset eg.:-D

Active
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    323
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tja, jeg tittet nettopp på manualen på din receiver og kan ikke se jeg fant noen Pre-Out på den.
    Eneste utgangen jeg kunne finne var til Sub, så jeg tviler dessverre på att du kan koble til en effekt forsterker :-(

Mvh
    Tommy

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •