Kordan er Sony STR-DB1080?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    139
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Kordan er Sony STR-DB1080?

Hei. Eg vurderer for alvor å kjøpe meg eit litt bedre anlegg no til ein billig penge enn det Logitech Z-5500 eg har.
    Eg fant ein brukt Sony STR-DB1080 6.1 kanals surround receiver til ein rimelig penge på bruktmarkedet her. Kva syns dykk som har kjennskap om den? Den skal drive 1 par. Dynavoice Magic F-6 høyttalara og 1 stk. Dynavoice Magic C-4 center høyttalar.

Vil Sonyen vere god nok til det og litt ekstra?

Takker for gode svar

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Har ikke vært borti 1080, men jeg mener at det er en nyere utgave/etterfølger til 940 som jeg har vært litt borti.
    940 er en god receiver, men litt utgått på dato. Den har mer enn nok krefter til det Dynavoiceoppsettet du nevner, og har en god del justeringsmuligheter som ikke fantes på så mange receivere da denne var ny.

Så om du ikke er opptatt av de siste lydformatene og romkorreksjon så er det et godt kjøp, avhengig av hvor rimelig du får den selvsagt

Er forresten ikke verst til musikk heller de Sonyene der
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •