Tips til billig forsterker

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Active
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    324
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Tips til billig forsterker

Jeg tenker på å installere meg med et anlegg nr.2 på barnerommet og det eneste jeg trenger er en forsterker. Planen er å kjøpe en billig integrert forsterker som skal brukes sammen med en Cambridge dvd-spiller og Argon 7220 høyttalere.

Poenget med dette anlegget er at det kun skal være en nødløsning jeg kan ty til når samboern har venninner på besøk o.l. og lydkvaliteten er i bunn og grunn ikke så veldig viktig.

Jeg gidder IKKE å betale mer enn 2000kr (helst mindre), og da er det jo ikke så mange kandidater å velge blant. Til nå har jeg kommet over disse:

Cambridge A340 v2
    Denon PMA 500AE
    Marantz PM4001 (ft. på tilbud til 1995 hos Stereofil)
    Argon Amp 3245
    Tror og at Sony og Pioneer har en modell eller to som kan være interessante.

Hva mener folket her? Vil gjerne høre deres erfaringer med modellene ovenfor og eventuelt andre. Jeg kan godt handle brukt, men fjernkontroll er et must.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    228
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser ingen grunn til at du skal kjøpe en forsterker til 2000 til Argon høyttalere og at dette bare skal være ett nr. 2 anlegg.

Kjøp brukt! Det er masse forsterkere til salgs på brukten. En udatert surroundforsterker kan du få billig. Yamaha, hk, Pioneer låter bra i stereo og sikkert flere også.

Ikke kjøp Argon forsterker.

Så mitt råd blir: kjøp en brukt forsterker eller surroundforsterker av kjent merke.

Newcomer Bigtwin sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    72
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva med en t-amp gen 2 til mindre enn 1000.- ??:idea: Riktignok ikke fjernstyring, men...

Newcomer kablang sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    238
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Stikkord for denne tråden