Midgard Audio Oberon X.1?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Midgard Audio Oberon X.1?

Lurer på om noen har noen erfaring med disse.

Skal kjøpe meg nye høyttalere. Står mellom B&W 703 gulvstående eller B&W Signature 8NT In-wall som fronthøyttalere og mindre B&W in-walls som surround- og bak-høyttalere. Må se litt ann hva jeg får plass til i den nye stuen :-)

Til film skal de drives av en Onkyo 905, men trenger noe med litt mer kraft og finesse for å få mest mulig ut av høyttalerne i stereo. Noe til rundt 15K.

Har sett på et par Midgard Audio Oberon 6.1, eller en Rotel RB-1080. Noen som har noen innspill?

Expert da-ty@online.no sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Smile

Sitat Opprinnelig postet av maxandre
    Lurer på om noen har noen erfaring med disse.

Skal kjøpe meg nye høyttalere. Står mellom B&W 703 gulvstående eller B&W Signature 8NT In-wall som fronthøyttalere og mindre B&W in-walls som surround- og bak-høyttalere. Må se litt ann hva jeg får plass til i den nye stuen :-)

Til film skal de drives av en Onkyo 905, men trenger noe med litt mer kraft og finesse for å få mest mulig ut av høyttalerne i stereo. Noe til rundt 15K.

Har sett på et par Midgard Audio Oberon 6.1, eller en Rotel RB-1080. Noen som har noen innspill?
    Til B&W ville jeg ha gått får en forsterker med varm klangbalanse. Har hatt Rotel og prøvd MA på både 604S3 og 804. Kan bli litt lyst. Synes forsterkere med varm klangbalanse passer bedre. Som foreks Parasound, Vincent eller Elcomp. Hadde helt klart gått for 703 om plassen strekker til. Men strengt tatt hadde jo Onkyo`n holdt da

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •