Primare A30.5! Verdt penga? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 26 av 26
    Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Min tidligere 30.5 fikk service via HiFiCenteret til Dahlens elektroverksted. Vil anta "din" gjør det samme.

Å kjøpe en ny 30.5 gir mindre bang for the bucks, men på den annen side mer bang av den sorten du egentlig ønsker.

Intermediate Thlian sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    2,018
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jau, men å kjøpe nytt er alltid stas

Soundgarden har en avtale med en Rune Juul i Bodø, som i sin tur har serviceavtale med Primare igjen.

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Og problemet er hva?

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    2,018
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ingenting

Bare om det å kjøpe nytt kunne være et alternativ, et over dobbelt så dyrt alternativ.

Newcomer LemonDog sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    205
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei.

Det er jeg som selger Primare A30.5 som Thlian snakker om. Han fikk tilslaget på 8.000, men så skulle han ikke ha den likevel.

Jeg skrev i annonsen at forsterkeren er ca 6 år. Jeg kjøpte den brukt for snart 3 år siden, så den kan være alt fra 4 år og oppover. Jeg har sendt mail til Primare for lenge siden med serienummer for å få vite årgang, men de svarer dessverre ikke.

Forsterkeren lager en summelyd når man slår den på. Dette varer i alt fra 2-20 sekunder avhengig av hvor lenge den har vært avslått. Den har vært slik siden jeg kjøpte den og det har aldri vært noe problem for meg. (Den er helt stille når summelyden har gitt seg). Jeg har forsterkeren påslått hele tiden og slår den kun av når jeg reiser bort.

Jeg har kjøpt og solgt brukt hifiutstyr i over 10 år, og er ikke ute etter å lure noen. Dersom det skulle vise seg at det er noe galt med denne forsterkeren, så skal jeg gladelig kjøpe den tilbake og dekke alle kjøpers utgifter.

Potensielle kjøpere er velkommen hjem til meg for å høre på denne flotte effektforsterkeren.

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    2,018
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av LemonDog
    Hei.

Det er jeg som selger Primare A30.5 som Thlian snakker om. Han fikk tilslaget på 8.000, men så skulle han ikke ha den likevel.

Jeg skrev i annonsen at forsterkeren er ca 6 år. Jeg kjøpte den brukt for snart 3 år siden, så den kan være alt fra 4 år og oppover. Jeg har sendt mail til Primare for lenge siden med serienummer for å få vite årgang, men de svarer dessverre ikke.

Forsterkeren lager en summelyd når man slår den på. Dette varer i alt fra 2-20 sekunder avhengig av hvor lenge den har vært avslått. Den har vært slik siden jeg kjøpte den og det har aldri vært noe problem for meg. (Den er helt stille når summelyden har gitt seg). Jeg har forsterkeren påslått hele tiden og slår den kun av når jeg reiser bort.

Jeg har kjøpt og solgt brukt hifiutstyr i over 10 år, og er ikke ute etter å lure noen. Dersom det skulle vise seg at det er noe galt med denne forsterkeren, så skal jeg gladelig kjøpe den tilbake og dekke alle kjøpers utgifter.

Potensielle kjøpere er velkommen hjem til meg for å høre på denne flotte effektforsterkeren.
    Jeg har fått bekreftet både fra Soundgarden og ifra Rune Juul som har service på disse at den lyden du beskriver er i det hele og store helt normalt

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •