Harman/Kardon og Yamaha dårlige greier? - Side 4

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  1
Side 4 av 6 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 SisteSiste
Viser resultater 61 til 80 av 107
    Intermediate randall sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Sted
    Oslo
    Poster
    3,255
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Skjedd noe i mellomtia???!!
    Satte akkurat PatM igang med live-dvd'n av Imagenary Day. Datt litt av forumet når han begynte å plukke på 12-strenger'n..

Active alphamale sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    335
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Razortec
    Bra tråd Har satt meg tilrette med potetgull og øl nå 8)
    jeg måtte tilogmed sprette en god flaske vin jeg har spart en stund
    B&W 802 D3 ht - B&W ​cmc2 - ADA TRINNOV TEQ 8 rcs - OPPO kilde - MAC MINI kilde - CLASSÉ ssp 800 DELTA - YAMAHA mx-A5000 - KLIPSCH surr - PARADIGM sub1*2stk - PARASOUND jc1 mono eff - WEISS dac/interface - PHILIPS tv - BENQ projector

Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    335
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av rephrase
    Konfirmantanlegg ligger typisk i prisklassen 10-20k.
    full pakke med kabler og alt, eller bare de "****" reciverene du omtaler som bomkjøp.
    B&W 802 D3 ht - B&W ​cmc2 - ADA TRINNOV TEQ 8 rcs - OPPO kilde - MAC MINI kilde - CLASSÉ ssp 800 DELTA - YAMAHA mx-A5000 - KLIPSCH surr - PARADIGM sub1*2stk - PARASOUND jc1 mono eff - WEISS dac/interface - PHILIPS tv - BENQ projector

Active
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    308
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Undrer på om trådsstarter skrev berre for å provosere , virker nesten slik
    litt feil plass da siden dette er meir beregnet for hjelp og informasjon enn en helaftens komedie med intriger og krangel

Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    335
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ookami

Hvorlædes att ankomme ett Forum
    1. Finn salat, noen andres.
    2. Tråkk i den
    3. Annklag de som eier salaten for å ha dårlig salat
    for så å lufte å kryddre salaten på din måte mens du skriker inn i øret til vedkomne at du ikke er i nærheten av å eie en eneste smaksløk

Medlem siden
    Dec 2006
    Sted
    Oslo
    Poster
    3,255
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror muligens rephrase har tatt kvelden. Litt hard medfart fikk han vel også. Fikk vel litt feil vinkling på innlegget sitt. Litt vel kategorisk. Deretter var det jo veldig lett for oss andre, bl.a meg selv, å huke tak i ytterlighetene.

But that's life..
    Egentlig, ifht high-end så er jo tanken din, rephrase, rett. Det er mer å hente i lydkvalitet. Men; Prisen har kanskje litt å si også..

Intermediate Ookami sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    620
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av randall
    Tror muligens rephrase har tatt kvelden. Litt hard medfart fikk han vel også. Fikk vel litt feil vinkling på innlegget sitt. Litt vel kategorisk. Deretter var det jo veldig lett for oss andre, bl.a meg selv, å huke tak i ytterlighetene.

But that's life..
    Egentlig, ifht high-end så er jo tanken din, rephrase, rett. Det er mer å hente i lydkvalitet. Men; Prisen har kanskje litt å si også..
    Fritt etter Prøysen:
    "Det si'r han for å trøste deg.........."

Intermediate Qrt sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    1,549
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå har ikke jeg lest den (sikkert) åå så provoserende innledningen til TS. Så jeg velger å svare ja på spørsmålet hans. Yamahaen min kostet 17000 ny og det er vel et sikkert tegn på at det er no dritt.. Er det ikke? :-D

Medlem siden
    Dec 2006
    Sted
    Oslo
    Poster
    3,255
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ookami: Hehe..mulig jeg virker litt "soft".
    Men jeg gidder da ikke å være helt George Bush heller (les: idiot/moron/---/9/11--axis of evil/--) .. Mer patetisk fyr enn Bush skal du lete langt etter..

Riilæxx...

Vi har ingen fysiske motstandere her. Sov lett. Vi har en meningsmotstander som kom litt skjevt ut. Jeg overfalt han, som flere andre. Jeg tror kanskje at han innser at tilnærmingsmetoden var litt feil. Hvis han skjønner at teori og praksis er ulike ting, så kanskje det er lettere å la være å sammenlikne epler og bananer i fremtiden...

Intermediate Doc.G sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Sted
    Steinkjer
    Poster
    1,662
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da her jeg redigert om tittelen på tråden litt, så får vi håpe at det kommer noe konstruktivt ut av denne friske diskusjonen :-D
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Intermediate Tigerberget sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    1,803
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Måtte lese gjennom denne tråden en gang til når jeg våknet i dag...
    Jeg synes det konstruktive og kreative kommer til utløp i svarene fra alle som har svart fyren. Ikke på det fagmessige plan.

Vi trenger enkelte slike tråder for å holde liv i forumet og trykke på noen knapper det står engasjement på.

Eller så må jeg poengtere at jeg fortsatt holder en knapp på Yamaha når jeg skal ha meg ny receiver tross dystre utspill fra trådstarter. :-D

Intermediate Loffen68 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,944
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Qrt
    Nå har ikke jeg lest den (sikkert) åå så provoserende innledningen til TS. Så jeg velger å svare ja på spørsmålet hans. Yamahaen min kostet 17000 ny og det er vel et sikkert tegn på at det er no dritt.. Er det ikke? :-D

Dritt og dritt fru blom,du ble i hvertfall lurt

Intermediate Skrotnisse sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Loffen68
    Dritt og dritt fru blom,du ble i hvertfall lurt
    akkurat dette tror jeg har blitt et problem for resten av oss som har fulgt denne tråden. Enn så lenge har jeg egentlig vært rimelig fornøyd med min 1800 når det kommer til film - selv om den ikke er perfekt. Men etter å nå å ha innsett at denne - siden det er en yamaha - suger raspeballe til seks i stil vurderer jeg sterkt å legga ut denne, jc1 og arrayene på brukt'n, samt ta opp et forbrukslån på ett par hundre tusen slik at jeg kan investere i en krell evolution 707 prosessor. Hvis jeg nå attpåtil selger leilligheta, tar opp huslån og flytter hjem til hu mor kan jeg alltids kjøpe meg effekt og høytalere også. Her er det bare å takke trådstarter for å endelig få meg på rett meg mot nirvana
    -------
    Mvh
    Rune
    Fotograf og AV-skalle av natur
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Xbox One S | Marantz AV7710 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S |

Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,944
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Skrotnisse
    akkurat dette tror jeg har blitt et problem for resten av oss som har fulgt denne tråden. Enn så lenge har jeg egentlig vært rimelig fornøyd med min 1800 når det kommer til film - selv om den ikke er perfekt. Men etter å nå å ha innsett at denne - siden det er en yamaha - suger raspeballe til seks i stil vurderer jeg sterkt å legga ut denne, jc1 og arrayene på brukt'n, samt ta opp et forbrukslån på ett par hundre tusen slik at jeg kan investere i en krell evolution 707 prosessor. Hvis jeg nå attpåtil selger leilligheta, tar opp huslån og flytter hjem til hu mor kan jeg alltids kjøpe meg effekt og høytalere også. Her er det bare å takke trådstarter for å endelig få meg på rett meg mot nirvana

Kjøper JC1ene jeg,de går selvfølgelig billig

Herregud,jeg mangler 3 stk A21 til oppsettet og A52 skulle helst vært byttet til en A51 :lol:

Denne tråden blir litt : Du skal ikke selge bjørnen før skinnet er skutt,hvis du skjønner hva jeg mener :wink:

Intermediate Skrotnisse sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjøper JC1ene jeg,de går selvfølgelig billig
    selvfølgelig. og siden vi begge er avforummere så tenkte jeg du kunne få de for 10k pr blokk. For det som er viktig for meg nå er ikke penga, men det å få den pokkers sjiiiiiten kalt yamaha ut av huset

Herregud,jeg mangler 3 stk A21 til oppsettet og A52 skulle helst vært byttet til en A51 :lol:
    det var i en annen tråd ett par av oss snakket om å knuse ei rute hos dnb eller buffe en penetransport, du kan jo slå deg med på dette? heheheheh

Denne tråde blir litt : Du skal ikke selge bjørnen før skinnet er skutt,hvis du skjønner hva jeg mener :wink:
    Eh, tror det (den var litt original)
    -------
    Mvh
    Rune
    Fotograf og AV-skalle av natur
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Xbox One S | Marantz AV7710 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S |

Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,944
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Skrotnisse
    selvfølgelig. og siden vi begge er avforummere så tenkte jeg du kunne få de for 10k pr blokk. For det som er viktig for meg nå er ikke penga, men det å få den pokkers sjiiiiiten kalt yamaha ut av huset

Hva hvis vi sier 10 for begge og jeg får med Yamahaen på kjøpet ?

det var i en annen tråd ett par av oss snakket om å knuse ei rute hos dnb eller buffe en penetransport, du kan jo slå deg med på dette? heheheheh

I'am in

Eh, tror det (den var litt original)
    Ikke sant :lol:

Intermediate pmo sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    560
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Følte meg virkelig truffet når Yamaha ble bekrevet som konfirmant anlegg.

Jeg har vært fornøyd med min 2400 men til min neste bursdag når jeg fyller 61 år kjøper jeg meg nok en ny Yamaha.

Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,944
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nei men litt seriøst,som utgangspunkt må man i det minste ha hørt på greiene selv før man uttaler seg (og i hvertfall hvis man skal uttale seg negativt !)
    Det er ganske gjennomgående at de som har svart på trådstarters innlegg i denne tråden har god erfaring og jeg kan godt forstå at de blir provosert.
    Det som er positivt er at det hele har fått en humoristisk vinkling,så stå på gutta :grin:
    ( OK,jeg vet at når jeg bare sier gutta så er det kjønnsdiskriminerende,men dette er da for pokker ikke ett forum hvor du skal ha ett håp om og få sjekket opp noen damer.
    Og er det mot formodning noen single damer her så ta for all del kontakt,jeg er nyskilt og overvektig 8-) )

Intermediate Tigerberget sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    1,803
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Denne tråden blir litt : Du skal ikke selge bjørnen før skinnet er skutt,hvis du skjønner hva jeg mener :wink:
    Noen har vel også stukket kniven i saltet på trådstarter også...:lol:

Side 4 av 6 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •