CAV a8m. Støyer den mye?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    96
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

CAV a8m. Støyer den mye?

Heisann. Driver å ser rundt på forsterkere og har sett at CAV a8m er en ganske god forsterker til en billig pris (rundt 5000 ny på nettbutikker). Det eneste som holder meg tilbake fra å kjøpe den er egentlig det at folk klager på støy fra den. Noen mener det er veldig irriterende, mens andre merker det bare når det ikke er musikk på. Er det noen som har de selv og kan fortelle meg om det er et stort irritasjonsmoment eller ikke? Og er det fra selve receiveren eller fra høyttalerne man hører støyen?

PS: har lest de fleste CAVtråder så det er ikke noe vits å linke til de.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    285
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

lest de fleste Cav tråder..

Grunnen til at folk linker til andre CAV-tråder er jo at det er poengløst å starte nok en tråd.. Var vel en drøy uke siden forrige tråd ble startet... Tror en kar i en av de andre trådene nevnte en måte han hadde blitt kvitt støyen på..

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    96
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja har lest den tråden der (http://avforum.no/forum/receivere-fo...ummingen.html). Problemet er at det virker som alle tråder ender opp i at noen synes det er et stort irritasjonsmoment, mens andre synes det går helt fint. Vil gjerne ha et "fasitsvar".

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    285
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

hm..

Sitat Opprinnelig postet av bomp
    Ja har lest den tråden der (http://avforum.no/forum/receivere-fo...ummingen.html). Problemet er at det virker som alle tråder ender opp i at noen synes det er et stort irritasjonsmoment, mens andre synes det går helt fint. Vil gjerne ha et "fasitsvar".
    Hva med rett og slett å kjøpe den og returnere dersom du blir altfor irritert.. Min gjetning er at du blir fornøyd.

Intermediate Revox sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Min erfaring er at den gir litt susing i diskanten og litt brumming i bass elementene. Det er relativt lavt men sitter du om natta og skal høre på tv mens dama sover i nabo rommet vil du høre det. Justere bass ned har ingenting å si. Loudness som ble nevnt i den andre tråden rakk jeg ikke å finne.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •