Nad M15 Hd! - Side 14

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 14 av 14 FørsteFørste ... 4 10 11 12 13 14
Viser resultater 261 til 273 av 273

Tråd: Nad M15 Hd!

Intermediate Andersen88 sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2010
    Poster
    618
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hehe, ser den!

Hva skal du over på når du får solgt da? har nettopp forlatte masterklubben selv :-D

Intermediate amazon1969 sin avatar
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    569
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av espen_rud
    bare så dere ikke misforstår, han tilbydde 23kr for begge to, altså 40% av nypris på et så fint forsterkersett, bare 1 år og i peneste tilstand.
    Markedet bestemmer! Et forslag til kjøp, er det en person er villig til å betale!! Synes det er ganske unødvendig å diskutere! Man ønsker å betale akkurat det som passer "en selv". INGEN kan påstå at det er urimelig.

Under halv pris på elekronikk i dag er ikke urimelig! Det er mitt statement.

Utviklingen går så fort i denne bransjen, at så lenge man ikke jobber i den, eller har en fot eller en skulder innenfor, må man betale den dagen man skifter ut.

M15HD er et bra produkt, ikke minst oppgraderbart, som er et stort pluss. M25 er noe av det bedre man kan kjøpe til hjemmekinooppsett, til en oppnåelig pris.

Vi snakker om ett brukt produkt, ja det vil det si at det ikke er nytt.

Da er det markedet som bestemmer prisen!

Newcomer espen_rud sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    99
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Andersen88
    Hehe, ser den!

Hva skal du over på når du får solgt da? har nettopp forlatte masterklubben selv :-D
    jeg skal faktisk gå over til en denon avc-a1hda.
    bruker settet i en kino med b&w 683,
    dritkult forsterkersett og jeg har hatt morroa mi,
    men har i grunn ikke bruk for så vanvittig mye krefter til mitt utstyr, skal ikke oppgradere høyttalere for det første uansett.
    dessuten tar det mye plass, bruker vanvittig med strøm og vær gang jeg slår på m25 så går sikringen;D;D

Medlem siden
    Jul 2010
    Poster
    618
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ikke akkurat nedgradering da :-D Man trenger jo alltid ekstra krefter! ville heller lagt opp ny sikring og beholdt settet om jeg var deg!

Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    99
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av amazon1969
    Markedet bestemmer! Et forslag til kjøp, er det en person er villig til å betale!! Synes det er ganske unødvendig å diskutere! Man ønsker å betale akkurat det som passer "en selv". INGEN kan påstå at det er urimelig.

Under halv pris på elekronikk i dag er ikke urimelig! Det er mitt statement.

Utviklingen går så fort i denne bransjen, at så lenge man ikke jobber i den, eller har en fot eller en skulder innenfor, må man betale den dagen man skifter ut.

M15HD er et bra produkt, ikke minst oppgraderbart, som er et stort pluss. M25 er noe av det bedre man kan kjøpe til hjemmekinooppsett, til en oppnåelig pris.

Vi snakker om ett brukt produkt, ja det vil det si at det ikke er nytt.

Da er det markedet som bestemmer prisen!
    jeg har en enkel huskeregel jeg pleier å gå ut ifra når det gjelder bruktpriser.
    -10% for kjøpt
    -10% for brukt
    -15% per år produktet er brukt, i dette tilfelle 1 år
    i mitt hode så ville en passende bruktpris for m15hd og m25 vert ca 37k.

Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    99
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ikke akkurat nedgradering da :-D Man trenger jo alltid ekstra krefter! ville heller lagt opp ny sikring og beholdt settet om jeg var deg!
    lett når man fortsatt bor på "gutterommet" og skal bruke noen år på å spare egenkapital

Intermediate amazon1969 sin avatar
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    569
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av espen_rud
    jeg skal faktisk gå over til en denon avc-a1hda.
    bruker settet i en kino med b&w 683,
    dritkult forsterkersett og jeg har hatt morroa mi,
    men har i grunn ikke bruk for så vanvittig mye krefter til mitt utstyr, skal ikke oppgradere høyttalere for det første uansett.
    dessuten tar det mye plass, bruker vanvittig med strøm og vær gang jeg slår på m25 så går sikringen;D;D
    Tenk deg godt om!!! Har selv hatt NAD M15 og M25. Det er en råskap, finesse og sinnsykhet pakket inn i et kledelig utseende...

Jeg solgte pga plassmangel og rett og slett dårlig planlegging. Skal du selge får du så lite igjen for det, at det er faktisk verdt å å sitte på komponententene til den dagen du får muligheten til å utnytte de. Den kommer før du har du har planlagt...

Hadde jeg vist det jeg vet i dag hadde jeg ikke solgt det..

Medlem siden
    Jul 2010
    Poster
    618
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skal du spare egenkapital må du bare holde deg laaaaangt unna disse sidene! hehe Eneste du sitter igjen med er et stappfullt gutterom med alt for mange produkter

Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    99
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skal du spare egenkapital må du bare holde deg laaaaangt unna disse sidene! hehe Eneste du sitter igjen med er et stappfullt gutterom med alt for mange produkter
    er 23 og har brukt omtrent alle penge de 3,5 siste årene på hifi så den kjenner jeg godt til
    har ikke kjøpt noe dyrt på over et år nå og prøver å holde det slik.
    egentlig litt deilig å se at kontoen vokser uten at den blir skrapa igjen med en gang:P

Medlem siden
    Jul 2010
    Poster
    618
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har du vært flink å holde deg. Er 23 år jeg også, og har ikke klart å holde meg i tøylene. Nykjøp frister hver dag. Håpløs sykdom, men fantastisk hobby

Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    99
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har du vært flink å holde deg. Er 23 år jeg også, og har ikke klart å holde meg i tøylene. Nykjøp frister hver dag. Håpløs sykdom, men fantastisk hobby
    det er enda håp!! bare si til deg selv NEI! jeg har lyst på men trenger ikke. når første skritt er tatt så er det mye enklere videre etter det. man blir også motivert når man ser kontoen bygge seg opp og man veit at en dag blir de til et eget sted å bo hvor man faktisk KAN bruke det man har brukt så mye penger på...

Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    99
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av amazon1969
    Tenk deg godt om!!! Har selv hatt NAD M15 og M25. Det er en råskap, finesse og sinnsykhet pakket inn i et kledelig utseende...

Jeg solgte pga plassmangel og rett og slett dårlig planlegging. Skal du selge får du så lite igjen for det, at det er faktisk verdt å å sitte på komponententene til den dagen du får muligheten til å utnytte de. Den kommer før du har du har planlagt...

Hadde jeg vist det jeg vet i dag hadde jeg ikke solgt det..
    det ligger noen visdomsord der, er ikke i tvil om det...

Medlem siden
    Jul 2010
    Poster
    618
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hehe, hører du sier det. Jeg skal gi meg etter neste dac er kommet i hus :P Så får jeg vel ta meg en velfortjent pause og nyte riggen

Side 14 av 14 FørsteFørste ... 4 10 11 12 13 14

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •