Hvordan er NAD/HarmanKardon? Bare krefter, eller...?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    962
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hvordan er NAD/HarmanKardon? Bare krefter, eller...?

For oss som ikke er så audiofile (analytiske om jeg tør......?), hvordan er NAD og Harman/Kardon sine integrerte forsterkere...? I produktbeskrivelsene satser forhandlerne tungt på utheving av "driver de fleste høyttalere skikkelig". Er de brukbare på noe mer enn rock og elektronisk musikk? Jeg har en forferdelig bred musikksmak, btw :neutral: (Tenker på innstegsmodellene de siste par-tre årene og ikke M-serien/Silverline-serien osv.).

Newcomer Mjolnir sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    106
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Newcomer Mjolnir sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    106
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Men det har kommet ny model som heter 980.
    Som er arvtageren til 970

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    962
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for respons. Jeg har lest den testen før Er litt kritisk til Lyd og Bilde, siden de ikke klarer å være kritiske... Brukererfaringene nedover på siden er ganske sprikende også...

Test av Harman/Kardon HK 3490 Stereoforsterker - Tester - Lyd og Bilde Denne stereorecievern ble nylig testet og er av nye H/K serien, så aner ikke hva jeg skal/bør tro om nye HK980..? Men den er kanskje mye mer stereo-orientert...?

Active Zcum sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    399
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Selv har jeg H/K 970, og syns denne er veldig fin og har bra potensiale til å dra liv i selv tunge høyttalere.

Til prisen så syns jeg den er en Hardhaus liten djevel. Men som du sikkert vet så er det jo viktig å undersøke hva slags høyttalere du skal matche disse opp imot, og hva formålet er med bruket.

Et eksempel er jo denna standar klipsch komboen. H/K og Klispch til musikk er ikke det beste, men til film er vist H/K konge.

Jeg bruker da H/K på Dynavoice å syns det er en god kombo, selv er jeg da ganske ny i lydverden skal jeg være ærlig så har ikke så mye refferanser. Men etter hva mine ører syns så er det en god kombo.

Finne ut hva du skal kombinere utstyret ditt med må nok du finne ut, men det å anbefale H/K 970 er noe jeg definitift kan. selvom den ser liten så skal du ikke dømme den utifra størrelsen. "ulv i fåreklær".

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •