Ang. dekoderfeil(Yamaha RXV 1800).

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Intermediate Millmaker sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,120
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Ang. dekoderfeil(Yamaha RXV 1800).

Kunne sikkert lett etter svaret i tråden om temaet, men er så mye å bla i der.

Spørsmålet er: Jeg har en slik Yamaha, og har enda ikke hørt noe til dette problemet som nevnes. Er denne feilen i alle recieverene, eller er det bare enkelte?

Sitter hele tiden og venter på store smell, men har enda ikke hørt noe til det.

Har ikke gort noe med min reciever,har heller ikke sjekket software i den. Min er kjøpt i Februar 08.

Så folkens, er det i alle, bør jeg oppdatere min også?

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    109
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det gjelder så vidt jeg forstår kun enkelte utgivelser og da DTS-MA utgivelser.

Hvis du blar litt i nevnte tråd så vil du finne en beskrivelse av hvordan du finner ut hvilken firmware du har på din forsterker, og om dette er en du bør få en firmware oppgradering på.

Jeg ville uansett gått til nærmeste Yamaha service verksted og fått en firmware oppgradering av RX-V'en. Så vidt jeg forstod på service teknikeren da jeg oppgraderte min RX-V3800 så var det flere pakker enn den som ble beskrevet i den tidligere nevnte tråden.

Intermediate corleone sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    807
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis du har Master and Comander på bd så er det et lite smell etter 17:21, på filmen Death Sentence er det fire eller fem smell igjennom hele filmen. Det er de jeg husker i farten men som nevnt tidligere er dette ikke på alle filmer.

Intermediate Millmaker sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,120
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den har jeg, forresten begge 2.

Skal teste dette i dag, setter på Master & C og ser hva som skjer. Skjer det ikke noe, så vet jeg ikke om jeg gidder å oppgradere den.

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    549
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er ikke dette å ta unødvendig risiko, Terje?

Følg heller prosedyren under del A i vedlagte fil. Om det viser seg at du har gammel firmware, så kan jeg gjøre oppdateringen for deg her hos meg i Asker (gratis og med full garanti).

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •