Billig løsning?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Billig løsning?

Heisann. Jeg hadde egentlig bestemt meg for å kjøpe en harman kardon reciever og en skikkelig surround høytalerpakke. Men så røyk girkassa på bilen så nå må jeg gå for en mye billigere løsning. Har sett en liten boks på google er du kan koble til ps3, pc, xbox osv, også plugger du boksen inn i tven med hdmi.
    Link til boksen her
    YouTube - XCM HDMI DVI Crossover Selector on TV

Noen som vet noe om de boksene der? Kan man kjøpe de i norge? Kan man koble surround system til den også? Kan man kjøpe de i norge?

Hadde tenkt på et billig logitech surround oplegg(f.eks Komplett.no - Logitech Z-2300 Høyttalere 2.1 THX 2 Satelitter og Subwoofer, 200 W RMS ), men vil liksom helst slippe å stresse med å skifte kablene fra høytalerene til ps3 og pc hver gang, så jeg lurte på om denne boksen kunne brukes til det.

Er ganske trøtt i skrivende stund, så hvis jeg har skrevet noe uforståelig er det bare å spørre hehe

Intermediate xanakor sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,305
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    har selv hatt det 2.1 systemet du linker til, det spiller utrolig høyt og med mye bass. ikke særlig pent, men høyt.

det 5.1 systemet som heter z5500 har jo fått ganske mye skryt på forumet. ligger på rundt 2500kr tror jeg.

mvh
    stian

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ok takk, men hva med tilkoblingen, fins det noen måte å ha den koblet til både ps3 og pc, som f.eks med den boksen jeg linket til i begynnelsen..

Bruker tven til både ps3 og som pc skjerm så jeg vil gjærne ha høytelerene koblet til ps3 og pc samtidig sånn at jeg slipper å skifte på kablene hver gang jeg skal bytte til og fra pc og ps3

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •