Hvordan tror dere at dette passer sammen?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    31
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hvordan tror dere at dette passer sammen?

Tenkte jeg skulle kjøpe meg en ny hjemmekino pakke, og etter å ha lest litt tester så tror jeg at jeg faller på et oppsett, med PROSON REALITY mkII høytaler pakken som de selger på hificenteret for ca 8000 kr.

Men jeg er litt usikker på hvilken reciever jeg skal kjøpe. Har vært inne på tanken med Harman/Kardon AVR 230 til 6000 kr på hificenteret.
    Har også tenkt litt på Yamaha RX-V740RDS. Slik som jeg har oppfattet det så er fjernkontrollen og designet en del bedre på HK.

Har ikke så lyst å betale mer enn ca 6000 for en reciever da lommeboka ikke tillater dette.

Noen som har erfaring med disse produktene? Og visst det er noen som har noen gode tips på lager, så spytt ut! [/url]

Guru Snickers-is sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    11,171
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis du ikke har stort behov for PreOut så ville jeg tro Sony sin STR2000 eller hva den nå heter ville ligge i rett prisleie. Den har klasse D-forsterker så vidt jeg vet, og skulle derfor gi en bra slump effekt.

Guru Peakman sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    5,232
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg vil anbefale de nye forsterkerne fra Yamaha.

Yamaha RXV-650RDS info

Yamaha RXV-750 info

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har også tenkt litt på Yamaha RX-V740RDS...Har ikke så lyst å betale mer enn ca 6000 for en reciever da lommeboka ikke tillater dette.
    Tolmodighet er en dyd, men snart kommer x50-modellene til Yamaha. Innenfor ditt budsjett på 6K er Yamahas auto-setup funksjon gull verdt.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    31
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, dere har kanskje rett i det med tolmodighet. Etter hva jeg har hørt så vil Proson komme med en oppgradering av høytalerene med sub i løpet av året. Så det er nok kanskje lurt å vente.

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Svonna
    Ja, dere har kanskje rett i det med tolmodighet. Etter hva jeg har hørt så vil Proson komme med en oppgradering av høytalerene med sub i løpet av året. Så det er nok kanskje lurt å vente.
    Leste også at senterhøyttaleren skulle oppgarderes slik at den ble klangmessig mer lik de øvrige i settet. Kilde: siste L&B.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •