Ny DVD-receiver: TEAC DR-H200, Onkyo DR-S501 eller NAD VISO TWO

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    22
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Ny DVD-receiver: TEAC DR-H200, Onkyo DR-S501 eller NAD VISO TWO

Fruen klager på alle de sorte boksene som står under TV'en og jeg har nå endelig gått med på å bytte de ut til fordel for en DVD-receiver, men hvilken? Jeg har et par B&W DM602S2 som jeg tenkt til å beholde og jeg har ingen behov av surround.

Jeg hører mest på musikk som spilles av på Mac'en via airport Express og ser DVD-film på min 32" samsung R89. CD'er går det lite av for tiden.

Jeg har funnet ut at det vel er tre aktuelle produkter for meg:
    TEAC DR-H300 (var og hørte på denne hos soundgarden og man kunne godt høre disken som surret rundt i den, irriterende lyd, har vel egentlig avskrevet denne pga. dette)
    NAD VISO TWO (denne var litt større i virkeligheten enn jeg trodde, dama var skeptisk til størrelsen og at den bare finnes i sort, har ikke fått hørt på den)
    Onkyo DR-s501 (vet ingenting om denne, ikke mange steder som selger den heller, etter hva jeg kan finne på nettet i alle fall, kom gjerne med tips til utsalgssteder).

Hva bør jeg velge? Noen tips?

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg sitter med veldig mange av de samme tankene og spørsmålene som deg, så det hadde vært interessant å høre om du har kommet noe lengre!

Soundgarden selger forøvrig Onkyo DR-S501.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •