Denon AVR3808 Reset innstillinger & Firmware update?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Intermediate Purolatino sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    1,125
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Denon AVR3808 Reset innstillinger & Firmware update?

Heisann!

Vet at det finnes en tråd med Denon recivere, men den er på så utrolig mange sider så orker ikke å lete gjennom, hvis det er noen andre her som kan poste svar og har peilingen. Lurer på hvordan man kan stille tilbake reciveren slik den var da jeg kjøpte den og hvordan jeg etterpå kan oppdatere firmware.
    Har prøvd tidligere å oppdatere, men fikk kun feilmelding da eg skulle logge på så eg la det bort da det kun medførte masse fustrasjon, men ønsker nå å prøve igjenn. Hadde jo vært kjækt med den nyeste firmware'en da den sikkert retter opp i endel ting.

Takker for hjelp og svar!

Intermediate Valo sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    726
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Cool

Sitat Opprinnelig postet av Purolatino
    Heisann!

Vet at det finnes en tråd med Denon recivere, men den er på så utrolig mange sider så orker ikke å lete gjennom, hvis det er noen andre her som kan poste svar og har peilingen. Lurer på hvordan man kan stille tilbake reciveren slik den var da jeg kjøpte den og hvordan jeg etterpå kan oppdatere firmware.
    Har prøvd tidligere å oppdatere, men fikk kun feilmelding da eg skulle logge på så eg la det bort da det kun medførte masse fustrasjon, men ønsker nå å prøve igjenn. Hadde jo vært kjækt med den nyeste firmware'en da den sikkert retter opp i endel ting.

Takker for hjelp og svar!
    Spørsmålet er om du har initiert reciveren, dette må gjøres for å få til å oppdatere over nettet.

Dette gjøres ved å slå helt av reciveren med power switch, for så å holde inne pil opp og pil ned og så slå på med power switch. Displayet vil da blinke noen ganger. Deretter kan du gå og prøve og oppdatere.

Håper det hjalp

Active
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    377
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    er det ikke noen som har hatt problemer med oppdateringen slik at de måtte levere den til reperasjon etterpå?

Intermediate Purolatino sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    1,125
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Valo
    Spørsmålet er om du har initiert reciveren, dette må gjøres for å få til å oppdatere over nettet.

Dette gjøres ved å slå helt av reciveren med power switch, for så å holde inne pil opp og pil ned og så slå på med power switch. Displayet vil da blinke noen ganger. Deretter kan du gå og prøve og oppdatere.

Håper det hjalp
    Når jeg har gjort det, kan jeg bare gå til firmware i menyen og trykke start uten å måtte gjøre noe annet med innstillinger og sånt?

Intermediate Ingeniør'n sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,104
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det har vært en hel del problemer ja. Her er en egne tråd som tar for seg i deltalj hvordan du går fram for å komme i mål. Selv har jeg ikke hat probelemer med min 3808, har en nyere FW så jeg har ikke oppdatert. Det greieste er kanskje å få Hifiklubben til å gjøre det for deg.

Denon 3808/4308/5308 Firmware Tracking Thread - AVS Forum
    Stereo: Passlabs X250.5|Xindak Muse 1.0|AudioGD NFB27|Classe CP-500|Rega P3|Squeezebox|Martin Logan SummitX|Velodyne CHT10R
    Kino:Rotel RSP1572/RMB1575|Oppo BDP103|Boxee Box|Pioneer KRP-500M|Focal Elektra1027be/Profile908|SVS 2039PC+ med mer

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    726
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Cool

Har en 4308 og her har det gått bra hele tiden, oppdatert den nå tre ganger siden jeg fikk den.

Her er en tråd om dem som har disse problemene:
    http://avforum.no/forum/receivere-fo...08-4308-a.html

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    726
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Cool

Sitat Opprinnelig postet av Purolatino
    Når jeg har gjort det, kan jeg bare gå til firmware i menyen og trykke start uten å måtte gjøre noe annet med innstillinger og sånt?

I teorien ja, dersom du kommer på nett og kan spille nettradio skulle det gå veldig bra.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •