Får ikke lyd i det hele tatt. Hjelp takk!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    55
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Får ikke lyd i det hele tatt. Hjelp takk!

Det er snakk om følgende elektronikk: Denon AVR-1908, Playstation 3 og en optisk digitalkabel(toslink).

Har kjøpt kabelen, koblet playstation og reciever sammen via hdmi, og har nå koblet en optisk kabel også. Kabelen går rett fra ps3 til reciever. Har stilt inn playstation på å bruke optisk utgang på lyden, det står også at recieveren bruker hdmi og opt.1 (optisk inngang nr 1) Denne informasjon kommer opp når jeg starter reciever og playstation. Men jeg får ikke lyd i det hele tatt. Noen som kan hjelpe meg?

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    572
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det skjedde med min ps3 også.
    Jeg måtte velge ett annet lydformat ut av ps3 forde min denon3805 ikke tok det ps3 var satt opp med som default.

Den sender vel det nye lydformatet som hører med blueray som default og viss du ikke har en moderne reciver som kan ta imot det blir det rett og slett veldig stille.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    55
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av knut1
    Det skjedde med min ps3 også.
    Jeg måtte velge ett annet lydformat ut av ps3 forde min denon3805 ikke tok det ps3 var satt opp med som default.

Den sender vel det nye lydformatet som hører med blueray som default og viss du ikke har en moderne reciver som kan ta imot det blir det rett og slett veldig stille.
    Recieveren har jo Hdmi 1.3, da må den vel takle de nye lydformatene!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •