Effektforsterker til Cerwin Vega VE-12F

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    38
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Effektforsterker til Cerwin Vega VE-12F

Hei siden eg ikkje fekk så mye respons i den andre tråden prøver eg meg igjen.
    Spørsmålet er hva som vil bli den beste Effektforsterkeren til CV VE-12F ilag med en NAD T744 hjemmekinoreciever.

Den kan koste fra 3-4000 kr. Eg kan godt bestille fra utlandet viss det går med postoppkrav og fra ei side som dere vet er sikker og handle fra/har handlet fra selv.

Gjerne beggrunn hvorfor den forsterkeren vil spille bra. Og hvilke kabler vil eg trenge for og koble Effektforsterkeren opp mot NAD'en?

Eg spiller all slags musikk utenom classic og jazz. Det går for det meste i trance, techno, rock, pop osv.

Takker for svar

MvH

Anders Grødeland

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    1,248
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av anders_g
    Hei siden eg ikkje fekk så mye respons i den andre tråden prøver eg meg igjen.
    Spørsmålet er hva som vil bli den beste Effektforsterkeren til CV VE-12F ilag med en NAD T744 hjemmekinoreciever.

Den kan koste fra 3-4000 kr. Eg kan godt bestille fra utlandet viss det går med postoppkrav og fra ei side som dere vet er sikker og handle fra/har handlet fra selv.

Gjerne beggrunn hvorfor den forsterkeren vil spille bra. Og hvilke kabler vil eg trenge for og koble Effektforsterkeren opp mot NAD'en?

Eg spiller all slags musikk utenom classic og jazz. Det går for det meste i trance, techno, rock, pop osv.

Takker for svar

MvH

Anders Grødeland

God dag Anders
    3-4000 for en ny effektforsterker er i minste laget spør du meg, jeg har akkuratt samme høyttaler som deg og jeg skal kjøpe meg den største cv effektforsterkeren. Hadde jeg vært deg ville jeg sett etter noe brukt på finn.
    Eller muligens kjøpt denne om du kan strekke budsjette ditt litt, då får du ihvertfall skikkelig kontroll over høyttalerene

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    1,841
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vil anbefale deg å lete etter en NAD C272 brukt.
    De leverer bra til prisen, og er helt ok på VE-12F.

Bør ikke ligge på noe over 3500 hvertfall...

Intermediate freddie sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    3,175
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er nok ikke mange butikker i utlandet som sender postoppkrav, da blir det nok stort sett kredittkort/visa eller PayPal.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •