Yamaha RX-V1900/3900 - Side 23

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 23 av 72 FørsteFørste ... 3 13 19 20 21 22 23 24 25 26 27 33 43 53 63 ... SisteSiste
Viser resultater 441 til 460 av 1428
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    194
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Trond B
    Jeg er Premium Club medlem men har ikke tatt meg bryet med å sjekke. Må ha skjedd ett under hvis ikke Yamaha vinner er receiver-test i Hjemmekino og DSP-Z7 ikke får en 6'er!
    Høres ut som det har skjedd to under da :-) Tyder jo også på at arugmentasjonen din ikke har noe særlig hold i seg ;-)

Selv om jeg skulle ønsket at alle syns min 7 år gamle Toyota er verdens beste bil så aksepterer jeg iallfall helt uten konspirasjonsteorier at Audi vinner mange tester.

Active Eivinn sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    402
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så siste hjemmekino blad omtalte video chipen som heler dårlig sammenlignet med onkyo, marantz og pioneer. Synes de kunne ytdypet bilde delen mer. Ser selv at det er noe grain på bildet med prossessing satt på i receiveren, hvorfor kan ikke yamaha bruke hqv eller faroudja slik at også bilde-delen blir bra? Eller er anchor bay mye billigere å kjøpe inn?

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    779
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Klart jeg overdriver litt. Tenkte jeg skulle få litt fart i denne tråden.

Jeg er Premium Club medlem men har ikke tatt meg bryet med å sjekke. Må ha skjedd ett under hvis ikke Yamaha vinner er receiver-test i Hjemmekino og DSP-Z7 ikke får en 6'er!
    He he... Eg forstod att du overdrev litt ja:wink: Men kansje noen hadde litt nytte av å lese mitt innlegg alikevel

Eg mener i allefall att en ikke skall henge seg for mye opp i terningkast. Om en receiver får terningkast 5 eller 6 spiller vel ingen rolle så lenge en er fornøyd selv:-D

Kriller, det er ingenn grunn til å være frustrert over att Z7 får en 5'er så lenge du er fornøyd:-D Den beste testen tar man selv hjemme i sitt eget rom og med sine egne høgtalere, cd spiller, blu-ray spiller og kabler o.s.v. Det er jo der du skall sitte å nyte lyden, ikke i testlokalene til de forskjellige magasiner med andre høgtalere og komponenter tilkoblet enn det du har selv:wink:

Men eg mener selvfølgelig også att testene blir gjort på en så rettferdig måte som mulig og receiverne blir jo testet på samme utstyr slik att de som utfører testen kann høre hva de forskjellige receiverne har av svakheter og hva de gjør bra og hvilken lydsignatur de forskjellige receiverne har. De hører også selvfølgelig hvordan receiverne spiller og oppfører seg med tanke på lyd i stereo, lyd til film og hva de har av utstyr, innstillingsmuligheter og bruker-vennlighet og det er til god hjelp for de som skall bytte komponenter av og til Men samtidig så er det vi som må finne ut hvilken receiver som er den beste til det oppsettet vi har selv. Derfor ser eg ikke så mye på om det er terningkast 5 eller 6, men leser gjennom hele testen for å finne ut hvilke receivere som er verd å prøve sammen med oppsettet en har selv:-D Og heldigvis har ikke alle lik smak når det gjelder lyd heller Men det skader selvfølgelig ikke om den receiveren du ender opp med får en 6'er

Men for en del oppsett kann en 5'er egentlig føles som en 6'er hjemme av enkelte med matchende høgtalere og komponenter viss dere forstår hva eg mener Selvfølgelig er det noen receivere som ikke er imponerende på noen områder i forhold til de beste i testen og de kommer rett og slett dårlig ut av testene, men 5'ere og 6'ere blir man som regel ikke skuffet over viss en har matchende høgtalere og komponenter til:-D

Active
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    366
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Legger ut en "audiophile" test fra det velrenommerte og seriøse bladet Hi-Fi News av bl.a. RX-V3900. Er personlig litt lei av alle denne overdrevne forhelligelsen av Yamaha sine recievere og AV-forsterkere som spesielt bladet Hjemmekino står for og som folket her på AV-forum følger blindt. ”Alle” på AV-forum skal ha Yamaha nå.
    Yamaha lager veldig bra produkter (vurderte DSP-Z11 sjøl men den passet ikke inn i racket), men jeg reagerer på at alle Yamaha recievere og AV-forsterkere får 6’ere mens alt det andre blir nærmest ”slaktet” som grått og kjedelig. Ser at Hjemmekino skal teste receivere i prisklassen pluss minus 5000 kr i neste nr. Jeg trenger ikke lese den testen for å vite konklusjonen.
    Støttes!

Takk for link til god test. Jeg syns den samsvarer med egne erfaringer. Når jeg hadde Yamaha her var den langt fra dårlig, men jeg er bare så mye mer fornøyd med Onkyo! På flere områder!

Det er viktig å prøve før man blar opp tusenlapper...

Intermediate Msport sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    2,812
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Shpongle
    Takk for link til god test. Jeg syns den samsvarer med egne erfaringer. Når jeg hadde Yamaha her var den langt fra dårlig, men jeg er bare så mye mer fornøyd med Onkyo! På flere områder!
    Tror ikke det har noe med matching og dine personlige preferanser også? Noen liker morra, noen datteren og noen søstra - ja noen også broren og sikker faren også. Nei er ikke ute etter diskusjon rundt leging og seksuelle preferanser - bare billedgjøre at vi alle har forskjellige preferanser over hva vi liker. Enkelte passer Onkyo for sammen med hva dem liker og har av utstyr, andre Denon og noen andre Yamaha.

Men det må jo være noe med Yamaha - dem for stort sett skryt over alt.

Intermediate homecinema sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    3,116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skivebom unngår man uansett om man går for det ene eller det andre merket i dag. Receiverne er så bra at det for de fleste kun er marginale forskjeller. Det er jo oftest smak og behag som avgjør. :-D Å få testet flerer merker er jo heller ikke alle forunt før man kjøper så tester blir da ètt av flere momenter som teller inn ved bytte av receiver.

Active
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    366
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Msport
    Tror ikke det har noe med matching og dine personlige preferanser også? Noen liker morra, noen datteren og noen søstra - ja noen også broren og sikker faren også. Nei er ikke ute etter diskusjon rundt leging og seksuelle preferanser - bare billedgjøre at vi alle har forskjellige preferanser over hva vi liker. Enkelte passer Onkyo for sammen med hva dem liker og har av utstyr, andre Denon og noen andre Yamaha.

Selvfølgelig gjelder matching og preferanser også. Men husk; det gjelder også de som skriver testene!

Intermediate Msport sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    2,812
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Selvfølgelig gjelder matching og preferanser også. Men husk; det gjelder også de som skriver testene!
    Har jeg skrevet at det ikke gjelder for de som tester også?

Active
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    366
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har jeg skrevet at det ikke gjelder for de som tester også?
    Nei du har vel ikke det. men det er verdt å merke seg for andre som leser.

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    779
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Støtter deg her:-D Gidder ikke skrive noe mer om dette siden eg allerede har skrevet en del om det i ett par innlegg som dere sikkert ser:-D

Tror også som du skriver att noe må Yamaha gjøre riktig. Kann sitere noe fra magasinet Hjemmekino der V1900 fikk en 6'er og var best i den testen. Der stod det:

"ett av Yamahas sterkeste kort er deres kunnskap om DSP-moduler. Yamaha leverer innmaten i mye av utstyret som Hollywood regisserer filmlyd på. De har sine teknikere i felten, jobber sammen med filmskaperne, og sitter på enorm kunnskap om både lyd og standarder innenfor dette enorme feltet."

Det er vel ikke bare tilfeldig att Yamaha kommer bra ut i tester i forskjellige magasiner Det er noen merker som kjemper i toppen og Yamaha er helt klart en av de Men som nevnt så har smak og matching mye å si Vi skall være glad for att ikke alle har lik smak:-D Da hadde det vært kjedelig og utviklingen hadde gått tregere tror eg

Oooops. Vart noen linjer her også selv om eg skulle prøve å skrive ett lite innlegg:-D Men kansje noen hadde litt nytte av innlegget alikevel

Edit: Siden eg har V1900 er det vel ikke til å legge skjul på att eg har en viss forkjærlighet for Yamaha som matcher mitt oppsett med Klipsch høgtalere veldig godt etter min mening og min smak :-) Men respekterer selvfølgelig att andre som liker andre merker bedre sammen med sitt oppsett og har en annen smak liker bedre andre merker som Pioneer, Onkyo, Denon o.s.v :-):-) Alle desse merkene som Yamaha, Onkyo, Pioneer, Marantz og sikkert flere er gode receivere på hver sin måte, men de er forskjellige når det gjelder lyd på musikk i stereo og film lyd og de er forskjellige når det gjelder lydsignatur, utstyr og innstillingsmuligheter o.s.v.

Vi har også forskjellige meninger om hva vi liker best av desse receiverne når det gjelder lyd på musikk i stereo og film lyd og lydsignatur, utstyr og innstillingsmuligheter o.s.v. Og sist men ikke minst har vi forskjellige meninger om hvilke forsterkere som er den beste matchen i forhold til høgtalerne og andre komponenter i oppsettet vårt. Derfor velger vi selvfølgelig forskjellige receivere også :-)

Hugs att det viktigste er å være fornøyd med sitt eget oppsett og ikke hva andre mener om det:-)

Er vel ingen grunn til å dra dette lenger ut siden det er en tråd der vi skall utveksle erfaringer om Yamaha receivere:-) Ikke meningen å fornerme noen, men det fins andre tråder med andre merker der det går ann å utveksle erfaringer om desse receiverne også:-)

Dette er bare min mening:-) Det er selvfølgelig bare å fortsette diskusjonen viss dere synes det er interresant:-)

Active
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    366
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Asfalt:

Du skriver mye ass!

Hadde ikke du også Rotel 1056 før du kjøpte Yamaha?
    Hvordan syns du filmlyden er i forhold, og ikke minst stereolyden?

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    48
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser at firmwaren 1.05 for Z7 nå ligger ute på yamaha

Downloads : YAMAHA Audio and Video som er siden oppgitt i manualen finnes fortsatt bare 1.04

Intermediate Dan sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av mrtj
    Ser at firmwaren 1.05 for Z7 nå ligger ute på yamaha

Downloads : YAMAHA Audio and Video som er siden oppgitt i manualen finnes fortsatt bare 1.04
    Og til 3900 og sikkert de fleste nye modellene. Sehr gut.

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    779
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du skriver mye ass!

Hadde ikke du også Rotel 1056 før du kjøpte Yamaha?
    Hvordan syns du filmlyden er i forhold, og ikke minst stereolyden?

He he... ja det blir ofte litt flere linjer en planlagt:-D

Ja eg hadde en Rotel 1056 før og eg må bare si att eg hadde aldri trodd lyden skulle bli SÅ mye bedre Rotelen var litt over 2 år gammel, men her har utviklingen av hjemmekinoreceiverne gått fort. Rotelen var mer anstrengende å høre på. Spesielt viss eg skrudde opp filmlyden litt. Har bare hatt V1900 ett par dager, men har hørt på den nesten hele natta og litt i dag, men eg kann skrive hva eg merket meg med en gang og førsteinntrykket mitt i går kveld, i natt og litt i dag. Det første eg la merke til var att den spilte mye bedre på lavt/moderat volum. Noe som kjennetegner en god forsterker med litt krefter Den var mer fyldig i lyden enn Rotel'en. Den spiller varmere enn Rotelen, men den er alikevel ganske nøytral men med en anelse varm lydsignatur. Den spiller detaljert og den har en mer stram bass enn Rotelen. Den spiller med bra dynamikk, men nå er jo Klipsch RF82 kjend for bra nynamikk også da:wink: Den fordeler lyden i kanalene mye bedre enn rotelen, men med rotelen brukte eg analoge multi inngangene også da. Overføring av lyd med hdmi kabel fra blu-ray film kann ha litt å si her også:wink: Merket dette spesielt når ting suste forbi meg i en av suroundhøgtalerne. Det er helt klart tydeligere enn før Fekk rett og slett mer følelse av att lydene kom der som ting skjedde på skjermen viss du forstår hva eg mener. Dette har eg ALDRI hørt så godt før:-D Noe eg også merket stor forskjell på var att dialogen i senteren vart klarere og mer naturlig enn med Rotelen Rotelen kunne bli litt anstrengende å høre på høgt volum. Det tenkte eg ikke på før, men det er først når du får noe bedre du merker svakheten på den gamle receiveren V1900 er en kraftig receiver, men eg bruker en Hegel H200 som effektforsterker på front høgtalerne, men det er jo fortsatt forforsterkeren I V1900 som styrer lyden og lydsignaturen i frontene også Så eg bruker bare forsterkerne i V1900 til senter, suround høgtalerne og suround bakhøgtalerne, men selv om eg bruker H200 som effektforsterker kann eg si med en gang att forforsterkerdelen i V1900 knuser forforsterkerdelen i Rotel 1056 receiveren Eg måtte også skru ned subben når eg koblet til V1900, men det går vel mer på utgangsnivået eller att eg har stilt inn oppsettet litt annerledes. Har ikke prøvd den på annet enn blu-ray spilleren med noen få filmer og har prøvd den sammen med CD HD tuner med enkelte serier og litt prøving på filmkanalene, men eg hørte med en gang etter eg hadde stilt den inn att lyden var som natt og dag når det gjelder lydsignaturen som er varmere enn Rotelen, dynamikken er mye bedre enn Rotelen, dialogen i senteren er mer naturlig og ikke så skrikete på høyt volum som med Rotelen og fordelingen av lyden i alle kanalene kommer mye tydligere frem enn med Rotelen Som sagt har eg en Hegel H200 som har prosessor inngang og da er cd spiller koblet til den slik att da fungerer den som en ren stereoforsterker og når eg ser film eller på tv kobler eg V1900 til Home Theatre inngangen på H200'n og da fungerer den som effektforsterker på front høgtalerne. Det vil si att når eg hører på musikk bruker eg kunn Hegel H200 forsterkeren og har derfor ikke testet V1900 på musikk i stereo enda, men eg rekner med att den gjør en bra jobb der også siden den er så godt likt av mange her på forumet og den får jo god omtale i tester også

Er ikke så flink til å forklare hvordan eg opplever lyden med V1900, men håper du forsto det eg prøvde å forklare ivertfall

Edit: Eg kann prøve å koble cd spilleren til V1900 og teste hvordan den spiller musikk i stereo viss du vil, men da blir det med H200 som effektforsterker. Men det er jo forforsterkeren i V1900 som er i bruk da og ikke forforsterker delen i H200:-)

Edit 2: Som sagt så har eg ikke hatt V1900 mer enn ett par dager, men det er så stor forskjell fra Rotel 1056 att det var lett å skrive om forskjellene selv etter så kort tid. Eg hørte med en gang att dette var en receiver som ikke var så anstrengende å høre på og det aller første eg la merke til var att den spilte SÅ mye bedre (fyldigere) på lavere/moderat volum:-) Var klar over att eg kom til å merke forskjell fra Rotel 1056 som tross alt er over 2 år gammel, men eg hadde aldri trodd att det vart så stor forskjell:-) Kann sikkert forklare litt bedre om forskjellene når eg har hatt V1900 litt lenger og kjenner den litt bedre:-) Den er jo ikke ferdig innspilt heller enda:-):-)

Active
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    366
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Asfalt:

Takk for utfyllende svar. Jeg opplevde også Yamaha som mer fyldig og en bedre filmformidler enn Rotel. Den var også noe varmere i lyden men ikke like oppløst. Det meste låt meget bra på Yamaha. Bra driv i lyden.

På mine focal høyttalere og i min stue trenger jeg ikke noe mer i mellombassen og derfor syns jeg Onkyo spiller mer nøytralt. Jeg tror også noe av forskjellen ligger i at når jeg hører på musikk istereo med sub, foretrekker jeg å dele frontene lavere enn 80. Det var jeg vant til fra Rotel og savnet det med Yamaha. Jeg liker å dele frontene på 50, evt spille fullrange som jeg gjorde mye med Yamaha da det låt mye fetere.

Lyden man får er selvsagt helt avhengig av tilkoblet utstyr, rom ikke minst, men også om man vil ha en varmere lyd eller en mer oppløst lyd. Ørene til folk er vel heller ikke like, og kan ha en anderledes frekvensrespons

Jeg føler dog at Yamaha ga en liten hump i mellombassen, mens Onkyo spiller alt tydlig helt ned i bånn. På dårlige opptak spilte Yamaha kanskje litt bedre enn Onkyo da alt fikk en fin varm klang. Men på ordentlige opptak er lyden mer transparant på Onkyo. Mer krystallklar, og det passer mitt høyttaleroppsett og min smak i lyd. Onkyo er fyldig den også, men på en annen måte. Den river tak i basselementene og spiller jevnt og rått i hele bassområdet. Jeg fikk bedre dypbass med Onkyo.

Uansett er ingen av forsterkerene dårlige, og de er noe av det beste du kan oppdrive av surround-forsterkere i dag. Enten du bruker de som pre, eller alene. Så missfornøyd blir man nok uansett ikke!

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    779
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for utfyllende svar. Jeg opplevde også Yamaha som mer fyldig og en bedre filmformidler enn Rotel. Den var også noe varmere i lyden men ikke like oppløst. Det meste låt meget bra på Yamaha. Bra driv i lyden.

På mine focal høyttalere og i min stue trenger jeg ikke noe mer i mellombassen og derfor syns jeg Onkyo spiller mer nøytralt. Jeg tror også noe av forskjellen ligger i at når jeg hører på musikk istereo med sub, foretrekker jeg å dele frontene lavere enn 80. Det var jeg vant til fra Rotel og savnet det med Yamaha. Jeg liker å dele frontene på 50, evt spille fullrange som jeg gjorde mye med Yamaha da det låt mye fetere.

Lyden man får er selvsagt helt avhengig av tilkoblet utstyr, rom ikke minst, men også om man vil ha en varmere lyd eller en mer oppløst lyd. Ørene til folk er vel heller ikke like, og kan ha en anderledes frekvensrespons

Jeg føler dog at Yamaha ga en liten hump i mellombassen, mens Onkyo spiller alt tydlig helt ned i bånn. På dårlige opptak spilte Yamaha kanskje litt bedre enn Onkyo da alt fikk en fin varm klang. Men på ordentlige opptak er lyden mer transparant på Onkyo. Mer krystallklar, og det passer mitt høyttaleroppsett og min smak i lyd. Onkyo er fyldig den også, men på en annen måte. Den river tak i basselementene og spiller jevnt og rått i hele bassområdet. Jeg fikk bedre dypbass med Onkyo.

Uansett er ingen av forsterkerene dårlige, og de er noe av det beste du kan oppdrive av surround-forsterkere i dag. Enten du bruker de som pre, eller alene. Så missfornøyd blir man nok uansett ikke!

Det er det som er så bra med att receiverne er litt forskjellige når det gjelder lydsignatur o.s.v siden vi alle har ulik smak og en kann velge seg en receiver som matcher høgtalerne o.s.v

Eg personlig bruker V1900 kunn til film og tv og subwooferen tar seg jo av de laveste frekvensene uansett når eg kunn bruker V1900 til suround lyd Grunnen til att eg gjekk for Yamaha var att eg fekk høre en Yamaha receiver sammen med Klipch høgtalere av en kamerat og syntes det var en VELDIG god match etter min smak:-D Etter min mening er Yamaha receiverne VELDIG bra til film og på suround lyd spiller V1900 akkurat slik som eg liker det Bra dynamikk mye trøkk og stort lydbilde med veldig god fordeling av lyden i alle kanalene Stor forandring i forhold til Rotel 1056 som eg har solgt:-D V1900 spiller også mye bedre på lavt eller moderat volum enn den gamle Rotelen og lydsignaturen til V1900 var varmere enn Rotelen også:-)

Eg bruker Hegel H200 som er en stereoforsterker når eg skall høre på cd eller LP Så eg har som sagt ikke prøvd V1900 i stereo på musikk, men ser jo att den får gode omtaler på det området også Men som sagt trenger eg ikke V1900 til å spille av musikk i stereo siden H200'n er en glimrende stereoforsterkeren som er nøytral men heller litt mot det varme den også. Etter min smak synes eg H200 er en veldig god match og den spiller veldig bra sammen med RF82 høgtalerne i min stue som foresten er ganske bra dempet også:-D

Eg personlig har aldri likt å spille av musikk med subwoofer når en har store gulvstående, men her er meningene delte og det er selvfølgelig en smaksak Med RF82 og Hegel H200 trenger en ikke mer bass etter min mening og RF82 har aldri gått så dypt og hatt slik stålkontroll på elementene som etter eg fekk H200'n i hus. Som nevnt har den prosessor inngang og da får eg veldig god nytte av denne som effektforsterker til front høgtalerne når eg Bruker V1900 på film og tv også

Det er som du sier att det er mange gode receivere i dag og en kann da velge seg en receiver som passer smaken til den enkelte, kravene om utstyr og innstillingsmuligheter og til slutt velge seg en receiver som en mener selv er en god match til høgtalerne en har o.s.v.:-D

Edit: Glemte å skrive en vesentlig forbedring med V1900 i forhold til min gamle Rotel: V1900 spiller også mye bedre på lavt eller moderat volum enn den gamle Rotelen og lydsignaturen til V1900 var varmere enn Rotelen også:-)

Dette har eg lagt inn lenger oppe i tekste nå. Var litt viktigt å få med siden det er en av de flere gode forandringene i forhold til Rotelen:-) Men Rotel RSX-1056 er gammel nå og att det er stor forskjell på desse receiverne er vel ikke så rart:-) Utviklingen har gått fort i det siste og det er jo bare bra for oss som bytter receiver nå:-) Får jo en receiver til 10 lapper i dag som er mye bedre enn en dobbelt så dyr receiver for en 2-3 år siden;-)

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    1,474
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Yamaha RX V1900 fjernkontroll?

Er fjernkontrollen på Yamaha RX-V1900 så stygg som den ser ut her? Den matcher jo ikke receiverens design (grøss)!

Active Eivinn sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    402
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ehh, ja

Active Eivinn sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    402
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Sagem HD tuner - komponent -avr-tv

Det blir lilla farger når jeg kobler komponent fra tuneren via avr og videre med komponent til tv-en. Er rart, går jo å koble komponent rett i tv-en.,..

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    1,474
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ok, får vente med å kjøpe da. Når jeg ser på baksiden av disse receiverene så mister jeg lysten på å kjøpe uansett. Hva skal jeg med dusingvis av innganger fra steinalderen (S-video, composite video, phono innganger for lyd etc.). Nei, jeg venter til de stripper receiverene for denslags.

Side 23 av 72 FørsteFørste ... 3 13 19 20 21 22 23 24 25 26 27 33 43 53 63 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •