Trenger hjelp til kjøp av ny Arcam forsterker.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Active bjorlien sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    449
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Trenger hjelp til kjøp av ny Arcam forsterker.

Hei.

Har idag solgt min Arcam A90 og skal ut og handle nytt utstyr, er bare usikker om jeg skal gå for surround eller kjøre videre med stereo.

Om jeg skulle gå på Arcam sin nye intigrerte forsterker A38 (etterkommeren av A32), vil det da være lyd forskjell fra den mindre modellen A90 som jeg akkurat solgte? Det jeg savner er litt mer kontroll og dypbass på høyt volum.

Har ett par Kef iQ9 høytalere eg skal holde på en stund til, men over sommeren blir det oppgradering der også, sannsynligvis med ett par xQ40. Da har jeg også mulighet å kjøre på med ett effekttrinn Arcam P38 om jeg skulle gå for A38.

Og hvis en tenker ren stereo lyd, hva vil vinneren bli AVR350 (bi-ampet) vs. Arcam A38?

Newcomer Theater sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    71
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Sitat Opprinnelig postet av bjorlien
    Hei.

Har idag solgt min Arcam A90 og skal ut og handle nytt utstyr, er bare usikker om jeg skal gå for surround eller kjøre videre med stereo.

Om jeg skulle gå på Arcam sin nye intigrerte forsterker A38 (etterkommeren av A32), vil det da være lyd forskjell fra den mindre modellen A90 som jeg akkurat solgte? Det jeg savner er litt mer kontroll og dypbass på høyt volum.

Har ett par Kef iQ9 høytalere eg skal holde på en stund til, men over sommeren blir det oppgradering der også, sannsynligvis med ett par xQ40. Da har jeg også mulighet å kjøre på med ett effekttrinn Arcam P38 om jeg skulle gå for A38.

Og hvis en tenker ren stereo lyd, hva vil vinneren bli AVR350 (bi-ampet) vs. Arcam A38?

Ettersom Arcam FMJ A32 nå er utgått dumpes den til meget bra priser i England for tiden. Virker som om de fleste Arcam-forhandlerene selger disse til 699£ for nye eksemplarer. Tviler på at du finner noe bedre til den prisen så det kan derfor lønne seg å ta en kikk på ebay.co.uk

Newcomer crash_o sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    22
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Theater
    Ettersom Arcam FMJ A32 nå er utgått dumpes den til meget bra priser i England for tiden. Virker som om de fleste Arcam-forhandlerene selger disse til 699£ for nye eksemplarer. Tviler på at du finner noe bedre til den prisen så det kan derfor lønne seg å ta en kikk på ebay.co.uk

Jeg selger en 3mnd gammel for 8500,- m garanti og greier som gjelder i norge.. hint?

Se torget

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •