Et kjapt spm. om bi-amping/pre-out.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Active Lugburz sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Et kjapt spm. om bi-amping/pre-out.

Fekk plutseleg eit innfall om å teste ut bi-amping, då eg har ein surroundforsterkar ståande som ikkje er i bruk. Lurte på å bruke denne på diskantane, og la H/Ken ta seg av bassen.

Då eg ikkje har ein signalsplitt-kabel, så lurer eg på dette:

Dersom eg bruker pre-out på HKen, er høgtalarterminalane fortsatt aktive? Eller gir den då kun signal til pre-outen? Greit å vite før eg gidd å kappe, strippe og koble eit dobbelt sett kabel.

Altså koble platespelar og CD til H/Ken, signalkabel frå pre-out til L&R(på 6.1 in-panelet) på Marantzen, HT-kabel frå HK til mid/bass, og frå Marantz L&R til diskant?

Marantzfjernkontrollen er programmerbar, så eg trur den skal kunne betjene begge amps.

Vil dette fungere?

Utstyr:

Marantz SR5400
    H/K HK970
    Klipsch RB-61

Newcomer steelmachine sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Lugburz
    Dersom eg bruker pre-out på HKen, er høgtalarterminalane fortsatt aktive? Eller gir den då kun signal til pre-outen? Greit å vite før eg gidd å kappe, strippe og koble eit dobbelt sett kabel.
    Sjekket manualen til Hk'en?

Kan du ikke koble opp fra pre-out og bruke multimeter på høytalerterminalene og se om de fortsatt er aktive?

Intermediate pnerbye sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    4,213
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Pre-out fungerer normalt paralellt med høyttalerterminalene. Husk å fjerne kobling mellom terminaler på høyttaler med mindre du har et ønske om å se begge forsterkere opp i røyk.

Active Lugburz sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pnerbye
    Pre-out fungerer normalt paralellt med høyttalerterminalene. Husk å fjerne kobling mellom terminaler på høyttaler med mindre du har et ønske om å se begge forsterkere opp i røyk.
    Svar uteblei, så eg testa like godt. Det ser så langt ut til å fungere bra. Fekk ingen lyd ut av receiveren ved bruk av 6.1 in, så bruker den vanlege CD-inngangen. Har ikkje fått lytta nok til å seie om det har kome noko stort løft i lyden, men ein litt meir distinkt bass viser seg tidvis. Noko endring i mellomtonen har eg ikkje merka. Diskanten verker litt mjukare som venta, med drift av Marantz(ikkje at den skarpe diskanten eg har inntrykk av at mange opplever med HK+Klipsch har plagd meg), men om den er noko meir detaljert har eg ikkje klart å høyre endå.

Har heller ikkje fått testa ved høgare volum endå, det er vel helst då eg ser for meg evt. endringar vil vise seg tydelegare.

(Og ja, eg fjerna sjølvsagt terminal-skinnene )

@steelmachine: Fann ingenting om det i manualen. Og tekniske duppedittar som voltmeter har eg nok ikkje i hus.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •