Anbefalinger: Effektforsterker, maks 5000,- ? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 27 av 27
    Active St3ffaN sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    378
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Ligger en C270 på torget nå, hyggelig pris også: http://avforum.no/avtorget/showprodu.../product/32599

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    35
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, den har eg sagt fra meg
    Eg avventer litt (evt vingler litt), og leiter etter noko litt meir 'spennande' enn NAD, sjølv om det er svært gode forsterkarar. Vincent er i tankane! Som det vart sagt, venter på noko knask. Er det som er alright med ein slik tråd, får reflektert ein del.

Intermediate ragwo sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    2,710
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Küld
    Nja, PA virker litt voldsomt / uraffinert? Eg forbinder det ivertfall med konserter og ikkje med stue. Men det jo berre min synsing, har aldri høyrt PA-effektforsterker i eit stereoanlegg før.
    Det er heldigvis ikke en PA-forsterker. PA står for Power Amplifier, og jeg mener at den spiller bedre enn for eksempel en Nad 218. Ekte norsk håndtverk!
    2x Devialet Silver Phantom, Devialet Dialog
    SB Touch

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    644
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    vincent er vertfall trygt kjøp. kvalitetsforsterker som ikkje fargar lyden for mykje. det oser og byggekvalitet lang veg av vincent sine produkt. a eg er ein lukkeleg eigar av vincent produkt har sjølvklårt ikkje farga innlegget mitt

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    35
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det blei ein Doxa 70SE Mark II. Å herre jemeni. Har høyrt musikk i eit strekk sidan klokka 13 idag og smiiiler fra øre til øre.

Expert BGuarden sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    7,813
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Küld
    Nja, PA virker litt voldsomt / uraffinert? Eg forbinder det ivertfall med konserter og ikkje med stue. Men det jo berre min synsing, har aldri høyrt PA-effektforsterker i eit stereoanlegg før.
    Vil det da gå ut over forsikring osv. ?
    DP's PA'ere kan vel knapt kalles for urafinerte siden en av Norges ledende TV-kanaler for noen år siden hadde bestilt noen eks. antall til sitt bruk. MTP at de nye ligger på ca. 30-40000 så er de fortsatt langt over Lab'sene

Husker også en test som ble utført av L&B på DP's PA og det eneste de hadde å utsette på var en noe mere grovkornet lyd og antydning til viftestøy.

Btw.. grattis med Doxa'en Tror du vil få myyyye glede ut av den

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    35
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jepp! Kjem til å vrake Cambridge Audio-spilleren min (DVD86), spiller fra maccen nå, ukomprimert for det meste og styring via Salling Clicker til mac. Har kobla den optisk til ein Moodlab Concept DAC, via NAD og ned til Doxa'en. Har lånt eit par Tara Labs signalkabler mellom for og effektforsterker. Spiller nydelig!

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •