Reparere Parasound HCA-1000?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 15 av 15
    Newcomer Halvliter sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    143
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Reparere Parasound HCA-1000?

Har lånt meg ein Parasound HCA-1000 som effektforsterker i lag med NAD T743. Denne speler kun i ein kanal nå, og viss eg kjenner på forsterkeren er det kun ei side som er varm.

Er dette noko å reparere på?

I tilfelle, kan nokon anbefale meg eit verksted i Haugesundsområdet?

Eit anna problem som ikkje har noko med Parasound forsterkeren å gjere, men veit ikkje om det er vits å lage ny tråd om det:

Er det mulig at diskanten på ein høgtalerkanal (på forsterkeren) er ødelagt?

Eg har 4 Dynavoice F-6 i mitt surround oppsett, og har bytta høyttaler i den høyre "kanalen to gonger nå. (det vil sei at eg har følt at diskanten på høgtaleren er ødelagt og bytta den med ein av dei som står bak)

Litt rotete forklart, men spør så får du svar... Syns det bare er litt rart at det er kun på høyre sida det ryker.

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    143
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bumper denne i håp om svar.

Expert Niels Nielsen sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    8,360
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    En forsterker har ingen "bass kanal" eller "diskant kanal". Det der har skjedd er jo sikkert det at du har svidd dine diskanter av i høyttalerne ved å spille for høyt el. lign.
    I Parasounden er det sikkert bare en sikring der skal skiftes, kanskje du kan prøve åpne den opp og se ? Er det høyre kanal der ikke spiller ? Da har du kanskje et problem med forsterkeren ja hvis den brenner dine diskanter av....

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    143
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for eit oppklarande svar.

Eg trur eg fant syndaren:

Tok eit bilde av den opne forsterkaren og, har ikkje så godt kamera, men eg har kryssa av der eg fant sikringen:

Er det nokon som ser noko anna som kan spele inn?

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    143
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Då har eg kjøpt 3 sikringer på 6.3 Amper, og den gamle sikringen var på 5 amper. Gubben på butikken sa at det burde gå an, men viss eg var uheldig og det gjekk gale var det kanskje meir enn sikringen som røyk.

Då er spørsmåla mine:

Er det sant som han seier?

Bør eg skifte alle sikringene til samme amper, eller holder det med den som røyk?

EDIT: Eg fant nå ut at det var 4 sikringer (eg har bare 3 på 6.3 Amper).

Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Halvliter
    Då har eg kjøpt 3 sikringer på 6.3 Amper, og den gamle sikringen var på 5 amper. Gubben på butikken sa at det burde gå an, men viss eg var uheldig og det gjekk gale var det kanskje meir enn sikringen som røyk.

Då er spørsmåla mine:

Er det sant som han seier?

Bør eg skifte alle sikringene til samme amper, eller holder det med den som røyk?

EDIT: Eg fant nå ut at det var 4 sikringer (eg har bare 3 på 6.3 Amper).
    Jeg vil ikke anbefale deg å sette inn større sikringer enn den som satt der orginalt. Ved en overbelastning skal sikringen ryke før kortene blir ødelagt, og med en for stor sikring er det ikke sikkert dette skjer. Surt å brenne kortene i forsterkeren. Stikk ut en runde til og kjøp riktige sikringer. Han du snakket med i butikken vet enten ikke hva han snakket om, eller gir blanke f i om du ødelegger elektronikken din. Fortsetter 5A sikringen å ryke er det noe galt og du bør levere denne inn på service.
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Expert BGuarden sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    7,813
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Enig med DevilEj!!
    Klassisk feil hos mange, og sett en masse Cerwin Vega begynt å ryke fordi man har satt inn en sikring med feil verdi! Må vel sende den på service hvis problemet fortsetter.

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    143
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for svara DevilEj og BGuarden, då skal eg kjøpe nye sikringer imorgo!

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    143
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Eg må dessverre ta opp igjen denne tråden her.

Etter å ha vore vekke ei helg kom eg heim igjen og merka at surround og effektforsterkaren hadde stått på heile helga.

Då eg skulle spele musikk merka eg at eg måtte skru opp ganske høgt for å få det volumet eg ønska, det virke som om effektforsterkaren kun yter halv effekt. Den lyser og på "Overload" når eg er oppe på -15 til -10 (speler normalt på -30).

"Klok av skade kjøpte eg 4 sikringer på 5 amper. Då eg skrudde av lokket merka eg ein sikring til, som eg ikkje hadde sett før (ein femte sikring med andre ord).

Då eg studerte den nøye fant eg nokon bokstavar og tal som såg ut som "1A250V". Dette oversetter eg til 1 Amper og 250 Volt.

Spørsmålet mitt er om dei 4 andre sikringene og burde vore på 1 amper. Då eg skifta sikringar forrige gong sjekka eg ikkje amper sjølv, det gjorde han "gubben i butikken" som meinte eg kunne bruke 6.3 amper.

Denne sikringen her ligger ikkje på rekke med dei andre, men for seg sjølv. Se på bildet, den er merka med ein raud firkant.

Reparere Parasound HCA-1000?-overview-jpg

Active
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    308
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei!

Har en tilsvarende effekt stående som fungerer 100 %. Skal etterhvert åpne denne og sjekke hvilke sikringer som står i.

Må imidlertid roe nervene med litt rødt fludium først, får du ikke tilbakemelding senere ikveld kommer jeg plutselig sterkt tilbake imorgen.

Mvh
    Lars

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    170
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Står det ikke på kretskortet hvor store sikringene skal være?

Og nei, jeg tror neppe de 4 andre sikringene er 1 A fordi du fant en sikring til som er 1 A.

Uansett.. sikringer skal ikke ryke slik i øst og vest.. høres ut som om det kan være noe mer feil med den.

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    143
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Otern, har du fått tid å sjekka effekten din?

Offspist, nei, eg klarer ikkje tyde det.

Ja, kanskje? Er det nokon som har eit verksted å anbefale i Haugesundsområdet? Ikkje TV-Sentralen, der var der eg kjøpte sikringer første gong.

Active
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    308
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I den røde firkanten står det hos meg 1A 250V. Av de øvrige har jeg 3 stk 5A 250V + 1 stk T4A 250 (dvs. denne er treg). Sistnevnte ser relativt ny ut i forhold til 5A sikringene, dvs. denne er nok byttet.

Mvh
    Lars

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    143
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for hjelpa Lars, då veit eg kva slags sikringer eg skal ha i effekten min!

Fekk ikkje mail om at du hadde svart, så det tok litt tid å svare deg...

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    143
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skjer merkelige ting med forsterkeren min.

Fungerte fint i natt, i dag då eg såg på film, men etter at eg hadde skrudd av filmen og skulle sette på musikk var vokalen "borte". Måtte sette knappen på "Mono" for i det heile tatt å kunne høyre vokalen, men forsvant igjen på "Stereo".

For detaljens skyld var det Iron Maiden - Dream Of Mirrors som blei spelt....

EDIT: Lite smart å "fikse" på ting dagen derpå, og uten briller... Då eg trudde den stod i "Mono" stod den i "Stereo", så då vokalen forsvant stod den i "Mono"! MIN FEIL!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •