monoblokker vs integrert forsterker.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    71
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

monoblokker vs integrert forsterker.

hei, holder nå på og oppgradere anlegget mitt. har i den anledning tenkt og gå til anskaffelse av ny stereo-forsterker..

har lest litt på forumet og funnet disse monoblokkene som virker spennende..
    tenker da og kombinere disse med denne forforsterkeren da jeg også skal bruke høyttalerene som en del i et surroundanlegg også.

men har også tilbud om en god deal på en abrahamsen V.2.0 intergrert forsterker.

så hva bør jeg gå for?? akkurat nå heller jeg litt for løsningen med embla eana monoblokkene og parasound forforsterkeren, hvordan er disse sammen?? eller burde jeg gå for den integrerte løsningen med abrahamsen???

dette skal spilles på et par kef IQ9 høyttalere..

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    71
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    så at datoen på embla'ene var ifar januar. disse står nå som solgt..

noen andre monoblokker som er og anbefale? har sett litt på midgard sine, endel dyrere en emblaene men..

noen som har forslag til noen andre monoblokker i samme prisklasse som embla eana (ca 5-8000,-)?

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    1,841
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hvorfor absolutt monoblokk ?

Parasounds NC-2125 bør passe bra med NC-2100.

Intermediate wotg sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,761
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Først og fremst: Hva er budsjettet ditt?
    Embla blokkene du linket til er jo en av ørten klasse D forsterker produsenter.
    Personlig så er jeg ikke fan av disse forsterkerene, men mange her inne sverger til klasse D teknologien, så det beste er nok å få hørt en slik type forsterker før du bestemmer deg.
    Parasound er alltid et trygt kjøp og gir deg god value for money, men de Parasound produktene jeg har eid har manglet litt "sprut" spilleglede er kanskje et bedre ord.
    Hvis vi snakker om beskjedent budsjett så ligger det jo ofte Vincent SP331 effektforsterkere ute til salgt, disse har jo fått meget god omtale, da spesielt i forhold til pris. personlig så synes jeg de mangler litt bunn og kan bli litt slitsomt lyse i klangen, men igjen her bør du høre FØR du handler.
    Hvis du bor i Oslo området så kunne det jo kanskje vært en ide å dratt innom f.eks hifi huset de har jo alltid mye spennende brukte produkter på lur.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •