Step down converter for amerikansk receiver og sub

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Step down converter for amerikansk receiver og sub

Hei.

Jeg får om litt en Onkyo TX-SR875 og Harmon/Kardon HKTS18 surroundhøyttalere. Onkyoen trekker 140W pr kanal (, og med 7 kanaler blir det maks 980W. Sub-en i Harmon/Kardon settet trekker 300W i følge manualen. Det jeg lurer på er om jeg da kan kjøpe en step down converter ala denne: Region Free DVD Players, PAL/NTSC LCD TV, 110/220 Volt Appliances & Electronics (1500W) og kjøpe en amerikansk strømsplitter ala denne (ECG EMF-60 - 6-Outlet Surge Suppressor with Circuit Breaker Protection<br><a href="http://www.arcade-electronics.com/nte_electronics.aspx">NTE Electronics Selection Page</a> - AC Outlet strips, Surge Protectors, TV, Telephone - Arcade-Electronics.Com) og plugge den inn i step down converteren, og så receiver og sub på splitteren?

Noen som vet at en sånn løsning vil fungere? Jeg håper det, for det var jo en rimelig løsning. Jeg har vært litt forhastende og kjøpt receiver fra USA uten å tenkte på strømproblematikken, så nå leter jeg etter en billig løsning

HKTS 18 manual:
    http://manuals.harman.com/HK/Owner%2...OM%20(web).pdf)

Onkyo TX-SR875:
    Onkyo TX-SR875 - 7.1-Channel Home Theater Receiver | Model Information | Onkyo USA Home Theater Products

Expert Niels Nielsen sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    8,360
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jo, det skal fungere. Kanskje du trenger denne : TC-2000A 2000 watts Step Down Voltage Transformer , ikke velg en der blir for liten.
    Der er også norske produkter til konvertering av strøm, men de er dyre. Jeg har før linket til en, men finder den ikke nå....
    Du får kanskje et problem hvis der er ur i din receiver, med 50 hz istedet for 60 hz vil uret ikke vise rett tid tror jeg.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •