noen spørsmål om hjemmekino-forsterkere

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    70
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

noen spørsmål om hjemmekino-forsterkere

heisann

jeg har akkurat fått meg en sony STR-DE445 hjemmekino-forsterker og lurer på litt forskjellige ting

på baksiden så er det 5.1 ch input (front, bak, senter og sub), om jeg skal ha lyd fra f.eks. en DVD-spiller, hvordan kobler jeg det da? og så lurer jeg på om det er mulig å få kjøpt en ny kontroll noen plass? eller eventuelt en universalkontroll? jeg finner ikke den som hører til forsterkeren

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    293
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av jeckyll
    heisann

jeg har akkurat fått meg en sony STR-DE445 hjemmekino-forsterker og lurer på litt forskjellige ting

på baksiden så er det 5.1 ch input (front, bak, senter og sub), om jeg skal ha lyd fra f.eks. en DVD-spiller, hvordan kobler jeg det da? og så lurer jeg på om det er mulig å få kjøpt en ny kontroll noen plass? eller eventuelt en universalkontroll? jeg finner ikke den som hører til forsterkeren
    Dersom devedespiller'n din har 5.1-utgang kobler du disse mot 5.1-inngangen i Sånyen. Da er det devedespilleren som dekoder DD, dts evt SACD og devede-A. Dersom dersom devedespiller'n ikke har slik 5.1-utgang bruker du coax, evt optisk utgang mot tilsvarende inngang på hjemmek-forsterkeren din. Kontak Såny Nårge, så skaffer de deg sikkert en ny fjerniss.
    Løkke tell :-)

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •