Oppgradere fra h/k 970 til hva? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 22 av 22
    Intermediate Vegamannen sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    2,102
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hmm.. Nei takk sier jeg iallefall. Ser det har ligget en god del slike på brukt markede og de fleste er ikke gamlere enn 1-2 måneder, kanskje ikke det en gang. Så det må vel være noe negativt med disse "fantastiske" forsterkerene? Jeg har ikke hørt den, men har hørt større forsterkere fra Xindak, på Klipsch, og det syntes jeg låt utrolig kjedelig. Men det er jo selvfølgelig min mening, da lyd er smak og behag. Dessuten synes jeg det var alt for lite punch.

Intermediate Elemental Studios sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    992
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av b-ill
    Noen som kan anbefale noe høyttalere til rundt 10k da? Som er kjent for å gi god mellomtone, men som også behersker andre toner=)
    Dette er en prisklasse med mange gode alternativer. Kommer en del ann på smak og hva du er ute etter...

Men du sier du ønsker mer dynamikk? Da er Klipsch det desidert råeste i prisklassen, men desverre litt på bekostning av luftighet og holografi.

Ønsker du best mulig mellomtone er B&W 683 vansklig å komme rundt, men denne er kresen på elektronikk, og kan lett ende opp med å låte ekstremt uengasjerende uten riktig matching. Dessuten krever den ofte litt ekstra fra rommet pga svært stort spredningsmønster, og kan i feil rom lett låte anstrengt.

Skriv litt mer om hva du er ute etter, så blir det litt lettere å komme med forslag...

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •