HDMI/SPDIF Pioneer VSXAX4

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer RyGi sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    41
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

HDMI/SPDIF Pioneer VSXAX4

Hei! Jeg trenger litt hjelp med en sak håper det er noen her som har en løsning.

Jeg holder på å kobler til HTPC til en pioneer vsxax4 via HDMI, men skal bruke SPDIF utgangen til lyden.
    Jeg har valgt "input: coax 1" og "HDMI 2"
    Jeg vet at lyden signal in i reciever er ok, for når jeg velger "HDMI: off" så funker lyden men da får jeg selvfølgelig ikke noe bilde. Og vice versa.
    Noen som har vært borti tilsvarende?

Intermediate Dan sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det skal kunne gå helt greit. Du velger jo først en innstilling på hva du vil dedikere HTPC inngangen til. Si at du velger SAT inngangen til HTPC. Så konfigurerer du denne på menyen; setter inn valgt HDMI- og coax inngang. Så kan du velge lyden med signal select på fjernkontrollen.

Det kan være du allerede har gjort det sånn, men du har bare ikke valgt annen inngang på fjernkontrollen?

Hvis du bare velger HDMI inngangen direkte og ønsker å høre SPDIF lyd her, så går det neppe, om det er det du har prøvd.

Newcomer RyGi sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    41
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tusen takk for svar, du traff nok spikeren på hodet der Jeg har ikke touchet fjernkontrollen så det er nok signal select som er lösningen!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •