Pioneer Vsx- 2014 Mcacc

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Pioneer Vsx- 2014 Mcacc

Er det noen som har erfaringer med mcacc'en til pioeer? min starter og når den sjekker ambient noise så er det "noisy" og vil ikke fortsette er det noen som har en mirakel kur?

Den har fungert før på andre høytalere men etter jeg kjøpte kht-5005.2 så er det bare noisy, eller er det noen har noe innstillings tips?

KHT-5005 lyder fantastisk men savner det lille ekstra man får ved bra romkorreksjon.

Har prøvet og vinkle høytalerene innover og flyttet subben rundt i stua og testet på alle døgnets tider men uten hell, kan det ha noe med plasering? jeg har stue på 4,75 m x 4 meter og en helt standard plasering av høytalerene på veggen.

Intermediate pnerbye sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    4,213
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fant dette etter et søk på mcacc og "ambient noise":

If the room environment is not optimal for the Auto MCACC Setup (too much background noise, echo off the walls, obstacles blocking the speakers from the microphone) the final settings may be incorrect. Check for household appliances (air conditioner, fridge, fan, etc.), that may be affecting the environment and switch them off if necessary. If there are any instructions showing in the front panel display, please follow them.•Some older TVs may interfere with the operation of the microphone. If this seems to be happening, switch off the TV when doing the Auto MCACC Setup.
    Kan det være du sliter litt med refleksjoner? Høyttalere står nær vinduer eller betongvegger eller noe?

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmm jo de står nærmere stuevinduet en de forige gulv høytalerene, da må det være det.

Da må jeg plasere de om har vel ikke noe annet valg.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •