Oppgradering av receiver for HD-kvalitet

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 39
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    75
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Oppgradering av receiver for HD-kvalitet

Hei!

Eg har ein BenQ PE8720 projektor og Bose-surround (5.1) som eg vil behalda. Eg vil imidlertid oppgradera forsterkaren, slik at eg kan utnytta HD'en i projektoren.

I tillegg treng eg kanskje ein ny DVD-spelar? Eg er ikkje heilt oppdatert, men har forstått det slik at BluRay er det store... Er denne bakoverkompatibel med DVD, eller må eg ha både DVD- og BluRay-spelar?

Heile oppgraderinga (BluRay og forsterkar) skal gjerast så rimeleg som muleg, men eg har følgjande krav til forsterkaren:

Inngang for BluRay, Xbox 360, VHS, TV (og DVD dersom det ikkje er integrert i BluRay). I tillegg er det fint med eit par ekstra lydinngangar for mp3, vinyl, kasett og andre utdaterte ting som eg har i hylla

Kva gir mest igjen for pengane? Eg har veldig bra HD-kablar, så det er vel kun forsterkaren og BluRay-spelaren eg har behov for.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    75
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Eg har vore vekkreist sidan eg skreiv dette innlegget, men tar opp igjen prosjektet nå. Er det nokon som kan hjelpa? Kort forklart vil eg ha ei grei løysing slik at eg kan få best muleg kvalitet ut av projektoren min når eg ser DVD og spelar Xbox360.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    75
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan det vera noko slikt eg er ute etter?

Yamaha RX-V663
    Denon AVR-2308

Eg må vel kanskje opp i denne prisklassen for å få noko greit... Finst det andre som er betre innanfor same prisklasse? Kan eg få noko rimelegare som fungerer tilfredsstillande?

Angåande BluRay. Eg har ingen BluRay-filmar, og kjem sikkert til å halda meg til DVD ei stund framover. Sånt sett kan eg kanskje like godt venta med å kjøpa ein BR-spelar. Vil den vanlege DVD-kvaliteten bli betre med ny receiver og HD-projektor sjølv om DVD'en ikkje er HD?

Eg er heilt grøn på dette, som de kanskje skjønar...

Intermediate fronzel sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    782
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg synes det begynner å bli OK receivere i den prisklassen. Veldig gjerne en av dem du nevner.
    Om du kan få noen rimeligere som fungerer tilfredstillende er helt opptil deg selv, og hva som er tilfredstillende for deg. Selv synes jeg at man bør kunne legge 5k i en receiver.

Enkelte Bluray spillere er bra på avspilling av DVD, og enkelte DVD spillere kan også oppskalere vanlig DVD til HD. Spørsmålet blir om projektoren din har bedre oppskalering enn de fleste DVD spillere.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    75
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Eg trur 5k for ein receiver er greit, men eg må nesten få det kontrollert av personen som styrer lommeboka

Nå blei eg heilt grøn igjen... Oppskalering seier du. Er det slik at projektoren min har ein funksjon som kan gjera bildet frå DVD'en betre? Avhenger dette av at DVD-spelaren har HD-utgang? I så tilfelle har eg ikkje behov for BluRay (med mindre eg faktisk skal spela av BluRay-diskar)? Kan nokon evt anbefala ein DVD-spelar (budsjett) som kan passa fint til projektoren min?

Beklagar at eg må ha alt inn med teskei, men dette er som de garantert har forstått ikkje eit av mine beste områder....

Dependent harman/kardon sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,409
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Standar bilde oppløsning er 576p som du får på DVD / Tv sendinger.

HD... (HD Klar) oppløsningen er 720p

Full HD... oppløsningen er 1080p

Oppskalering fra DVD er når du går fra 576p og opp til 720p/1080p.
    Dette kan velges i nye Blu Ray / DVD spillere med HDMI.

En Blu Ray spiller kan uten problem brukes som DVD spiller oxo.

Om du/dere vil ha en multiplattform med flere funksjoner så ville jeg anbefale og se på Playstation 3.
    Det er spillmarskin , blu ray , dvd spiller i et, samt at det er en "mediaserver".
    PS3 vil få flere funksjoner som tv tuner og opptaks muligheter.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    81
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei!

Er på jakt etter noe av det samme selv - sjekk tråden jeg har fått mange og gode svar i:

http://avforum.no/forum/receivere-fo...dmi-1-3-a.html

Newcomer Vassis sin avatar
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    237
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Eg meinar du absolutt bør kjøpe ein BD-spelar i staden for DVD... dei nyaste er like gode på DVD som reine DVD-spelara. Då er du framtidsretta utan at det kostar deg meir.

Då er vel desse nokon av dei som har fått masse skryt for tida:
    DMP-BD30
    PANASONIC Nordic - DMP-BD30
    BD-P1400
    BD-P1400 blu-ray - hverdagsrom og soverom SAMSUNG
    eller den nyaste
    BD-P1500
    AVshop.no / SAMSUNG BD-P1500 Blu-Ray Disc

PS3 skal vist være svakare på DVD enn desse, og den støttar ikkje bitstream-lyd.

I tillegg til Yamaha sin RX-V663 er vel også Onkyo sin TX-SR606 ein knall reciver. Her får du fleire HDMI-innganger, 4 mot Yamaha sine 2.
    Onkyoen kosta 1500 meir ca... men eg trur den er verdt det.
    Lurer litt på den sjølv, men ønska å kvitte meg med det eksterne RIAA-trinnet og då må eg opp i TX-SR705 for å få phono-inngang, vertfall!

Du får vertfall kjempe lyd og bilde for under 10 høvdinga:-D

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    75
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk til H/K for oppklaringar/anbefalingar og til Christoffer for linken. Der var det veldig mykje interessant!

Alternativ:
    Yamaha RXV861 4490
    Harman/Kardon AVR255 5754
    Onkyo TS-XR606 5995

Eg heller mot tilbodet på RXV861, som verkar fantastisk bra

Etter kva eg kan sjå kan han kun oppskalera til 1080i. Er det merkbar skilnad frå 1080p?

Ettersom receiveren kan oppskalera, vil det seia at eg ikkje treng å skifta ut DVD-spelaren? I så tilfelle tenkjer eg å venta ei stund med BluRay-oppgradering, ettersom prisane fortsatt er relativt høge...

Oppsummert treng eg altså berre Yamaha-receiveren for å få DVD-filmane i forbetra kvalitet, samt kunna spela Xbox 360 i HD?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    75
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vassis: Takk for svar! Såg det ikkje før eg hadde svart dei to andre

Dette går litt på konklusjonen min frå førre innlegg... Eg ser for meg at eg vil halda meg til DVD ei stund framover, ettersom BlueRay-prisane fortsatt er relativt stive (tenkjer på sjølve filmane). Difor tenkjer eg at det kan vera like greit å venta med å kjøpa ein spelar, ettersom prisane går ned og kvaliteten går opp etterkvart.

Viss eg då kan sjå DVD i forbetra kvalitet med ny receiver og gammal DVD-spelar gjer eg det. Viss eg må ha ny spelar, blir det nok ein BluRay.

Medlem siden
    May 2008
    Poster
    237
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Prosjektoren din har ikkje full-hd, so full oppskalering får du ikkje bruk for med denne. Men eg meinar det er lurt å tenke litt på vidare oppgraderingar no når bransjen er i omstilling.
    RX-V861 har berre HDMI 1.2 og då får du ikkje støtte for dei nye lyd-formata.

BD-spelara er ikkje so dyre, kansje i forhald til OBS sine DVD-spelara, men langt frå oppnåeleg. BD-P1400 får ein for ca 2000, då snakkar ein mykje bilde og lyd pr/kr!

Men oppsummert vil du nok få betre lyd vertfall med RX-V861. Om du har ein god DVD-spelar og kjørar bilde direkte til Pj veit eg ikkje om bilde vil verte noko merkbart betre. Andre har nok meir erfaring med det enn meg.

Medlem siden
    May 2008
    Poster
    237
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Seint svar med meg og

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    1,342
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gullars
    Viss eg då kan sjå DVD i forbetra kvalitet med ny receiver og gammal DVD-spelar gjer eg det. Viss eg må ha ny spelar, blir det nok ein BluRay.
    Ettersom receiveren kan oppskalera, vil det seia at eg ikkje treng å skifta ut DVD-spelaren? I så tilfelle tenkjer eg å venta ei stund med BluRay-oppgradering, ettersom prisane fortsatt er relativt høge...
    Du kan fint bruke en hvilken som helst DVD spiller på en HDready eller FullHD TV. Da tar kun TV'n seg av oppskalleringen.

Har du en reciver med mulighet for å oppskallere bildet kan du velge å la den gjøre jobben. Om bildet blir bedre kommer ann på om reciveren du kjøper har en bedre skallerer enn f.eks din høyoppløslige flatskjerm.

Har man en DVD eller BD spiller kan man la den ta seg av oppskalleringen. Da kjøres bildesignalet rett igjennom reciveren ( ren passtrough ) .
    Hva som er best kommer ann på kvalitetsforskjellene til hvert enkelt komponent.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    75
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Me har ikkje akkurat veldig hyppige oppgraderingar av systemet, og neste blir nok tidlegast om 5 år. Difor tenkjer eg at det er greiast å investera i det som gir mest muleg for pengane i dag, og heller skifta ut alt som bør skiftast ut ved neste oppgradering.

Eg har inntrykk av at RXV861 gir veldig mykje valuta for pengane. Viss du meiner at vanlege DVD-filmar vil kunna sjåast betre på ein ny spelar er det kanskje heller ikkje dumt å slenga på ein BD-P1400, og totaloppgraderinga vil liggja under 7k

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    75
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Andy: Så det endelege spørsmålet (kun med tanke på DVD) er korvidt RXV861 oppskalerer betre enn BDP1400? Er det nokon som i så tilfelle kan gi meg svar på det?

Intermediate Mor10 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    2,418
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gullars
    Me har ikkje akkurat veldig hyppige oppgraderingar av systemet, og neste blir nok tidlegast om 5 år. Difor tenkjer eg at det er greiast å investera i det som gir mest muleg for pengane i dag, og heller skifta ut alt som bør skiftast ut ved neste oppgradering.

Eg har inntrykk av at RXV861 gir veldig mykje valuta for pengane. Viss du meiner at vanlege DVD-filmar vil kunna sjåast betre på ein ny spelar er det kanskje heller ikkje dumt å slenga på ein BD-P1400, og totaloppgraderinga vil liggja under 7k
    Som sagt over, så får du ikke HD-lyd (gjennom HDMI) på RXV861, så jeg ville heller gått for Yamaha 663 som har støtte for HDMI 1.3 og de nye formatene.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    75
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    åå... Her har eg visst rota litt... Trudde RXV861 var modellen OVER RXV663, men det er jo sjølvsagt RXV863...

Eg kan forøvrig få RXV663 for 4490,- gjennom X3MHC. Oppskalerer denne bildene like bra som RXV863? Er det nokon ulemper som eg burde vera klar over?

Vil dette seia at eg bør oppgradera alle høgtalarane óg for å få lydeffekt ut av denne oppgraderinga? :?

Intermediate Mor10 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    2,418
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er litt på tynn is, men jeg tror det er samme video-delen i både 663 og 683.
    Vanskelig å lese seg til på Yamaha-sidene.

Hovedforskjellen blir nok på lydsiden og krefter!

Du vil få et løft i lyden uansett høyttalerbytte eler ikke, så jeg ville ventet med å bytte ut alle høyttalerne:-D

Baller på seg litt her nå:wink:

Medlem siden
    May 2008
    Poster
    237
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Enig med Mor10... ville gått for RX-V663 i staden for 861.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    75
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Går nok for Yamaha RXV663. Forstår det slik at den vil gjera biffen

Når det gjeld Blu-Ray står det mellom følgjande:

Samsung BDP1500 2699,-
    Sony BDP-s300 (inkl 4 filmar) 2599,-

Vil den andre duga i forhold til systemet mitt? Er eit litt meir freistande tilbod...

Har forresten ein 15m Goldkabel HDMI og 7,5m IXOS HDMI om det skulle vera av relevans....

Side 1 av 2 1 2 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •