TV2 hjelper deg - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 38 av 38
    Intermediate Soundfre@k sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    4,383
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Det første som faller meg inn er egentlig Onkyo....

Men det er wild quess...

Mvh

Intermediate tor rasmussen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    3,635
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget annonser
    1
    AVtorget feedback
    0
    Er det ikke mulig å tyde den teksten nede til høyre.
    Synes jeg så en A og muligens en Z på sending.
    Er det noen merker som har AZ serie.

(Nå gjetter jeg villt ut fra bildet tatt med mobil, men ser nesten ut som "AZ 809")

Intermediate Spectre sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    938
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Prøvde å tyde den jeg også, kan se ut som det står A_ 599 ? (_ vet jeg ikke helt).

Guru Peakman sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    5,232
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    DSP-AZ ? Yamaha?

Ligner litt på en Yamaha forsterkerker. Luke blant annet tyder på det. Men jeg har aldri sett noen modell som ligner på denne.

Guru Snickers-is sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    11,171
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så vidt jeg kan finne blant "kurrante" modeller av senere modeller er det ikke: Pioneer, Yamaha, Sony, Panasonic, Philips, Kenwood, Proson, Eltax, Sherwood, Marantz, Cayin, Vincent...

Det begrenser seg jo litt hva det kan være av dyrere saker også. Jeg kan ikke tenke meg at det er noe fancy greier etter å ha lest om enkelte av forum-medlemmenes oplevelser.

Det jeg ikke kan finne igjen er kombinasjonen: Knapper ved siden av displayet, skarpe hjørner på displayet, plan sølvfarget front og øvrige knapepr skjult bak en luke som ikke går helt ned til bunnen av kabinettet.

Det kan være noe østen-produkt han har kommet over til en slikk og ingenting.

Men er det noen som kjenner igjen det mørke symbolet som står nest lengst til høyre nederst på luka? Altså blant DD. DTS osv... Jeg tror det er noe "conema dsp" eller noe. Hvis jeg ikke husker helt feil så er det et symbol som Yamaha eller Pioneer har pleid å bruke?

Intermediate epifant sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    533
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hm, kan ikke finne kvitteringen min i farta, men jeg mener jeg kjøpte en Planet Audio bilforsterker av et firma som het Lydcompaniet.

Kjøpte via auksjon på QXL, hele greia gikk smertefritt for seg, og en snau uke etter jeg vant auksjonen hadde jeg forsterkeren i hus. Eneste jeg kunne ha satt fingeren på, var at den ikke kom i originalemballasje, men det gjør meg egentlig ingen ting. 100% strøken med masse sertifikater, bruksanvisning og til og med et klistremerke :P

Skal sjekke kvitteringen så fort jeg får tid og sjekke at opplysningene stemmer
    Alltid synd å høre om useriøse aktører. Uansett er det kanskje noe blåøyd å kjøpe såpass dyre ting helt uhørt via postordre??

Intermediate Soundfre@k sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    4,383
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av epifant
    Hm, kan ikke finne kvitteringen min i farta, men jeg mener jeg kjøpte en Planet Audio bilforsterker av et firma som het Lydcompaniet.
    Planet Audio er ikke helt ukjent merke i allefall. Har selv en Planet Audio bil-forsterker som heter P-706. Kommer som regel helt "greit" ut i tester. P-706 er en gammel modell, men det finnes nye varianter av den samme.

Har sett noen ann. fra Lydcompaniet jeg og, virker ikke helt seriøst opplegg da :roll:

Intermediate Roger sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    780
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    epifant skrev
    Eneste jeg kunne ha satt fingeren på, var at den ikke kom i originalemballasje, men det gjør meg egentlig ingen ting. 100% strøken med masse sertifikater, bruksanvisning og til og med et klistremerke
    Du har ikke fått en brukt vare da? Rart at en ny vare ikke har eske. Grunnen til at jeg spør er at en kunde hos vår lokale hi-fi butikk kjøpte en H/K dvd av denne karen. Den ble levert uten orginal eske, det viste seg at varen var brukt, det viste seg at varen var ødelagt og det viste seg at varen ikke hadde garanti.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei folkens.Det er idioten her. JA. Er helt enig.Tror nok jeg har lært Kan gi dere noen svar.Det var en dynamic sound avr 200.Fikk i ettertid vite at den het drun sound av importøren.Yamaha,n som dere så.Er en az1 som jeg har nå.

MVH

Idioten,blåøyden.

Guru Peakman sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    5,232
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe

De som er medlem av forumet kan da ikke være helt idiot. :-)

Bra du fikk igjen pengene da.

Guru Snickers-is sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    11,171
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Heisann! Var det du som var TV-stjerne?

Nå er det jo slik at det er forhandlerens jobb å gi deg service og ikke fremstille deg som en idiot.

Velkomen til forumet!

Fornøyd med Yamahaen?

Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    780
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Åssen er det å være kjendis? Støtter ikke de utsagnene der de kaller andre idioter. Du skrev selv blåøyd, det er vel en mer riktig beskrivelse? De som ikke har pratet med denne karen vet vel egentlig ikke hvor sympatisk, velvitende og koselig han høres ut på tlf. Det er litt lett og bli revet med hvis man er litt blåøyd og samtidig hi-fil.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du sier noe der Roger.Han er virkelig sympatisk.Med det skal jeg love deg foranra seg når han fant ut at tv 2 var innblandet.Jeg synes det iværtfall er bra at folk for vite om han.Så til dere som også har blitt lurt.TV 2 tar mindre saker også.hint hint. Kan jo bli en fin etterfølger
    yamaha,n er jeg riktig fornøyd med.Sinnsyk på surround. Det er det jeg var ute etter. Har eget anlegg til musikk.

MVH

Blåøyd kjendis

Intermediate epifant sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    533
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Roger
    epifant skrev
    Eneste jeg kunne ha satt fingeren på, var at den ikke kom i originalemballasje, men det gjør meg egentlig ingen ting. 100% strøken med masse sertifikater, bruksanvisning og til og med et klistremerke
    Du har ikke fått en brukt vare da? Rart at en ny vare ikke har eske. Grunnen til at jeg spør er at en kunde hos vår lokale hi-fi butikk kjøpte en H/K dvd av denne karen. Den ble levert uten orginal eske, det viste seg at varen var brukt, det viste seg at varen var ødelagt og det viste seg at varen ikke hadde garanti.
    Jeg skal ikke påstå at ikke den var brukt, men jeg kikket NØYE over den (nettopp pga manglende org. emb.) og kunne ikke se så mye som ei ripe. Ingenting. Ikke noe støv i små kroker og krinkler heller, slik det ofte blir på brukt utstyr. Utelukker ikke at den var brukt, men jeg finner det veldig usannsynlig.. Uansett fikk jeg en meget god forsterker til langt under utsalgspris hos Bilradiospesialisten

Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    780
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg skal ikke påstå at ikke den var brukt, men jeg kikket NØYE over den (nettopp pga manglende org. emb.) og kunne ikke se så mye som ei ripe. Ingenting. Ikke noe støv i små kroker og krinkler heller, slik det ofte blir på brukt utstyr.
    Neida, du har sikkert fått det du betalte for og mer en det kanskje. Han kan jo kanskje ikke være 100% uærlig i alt han gjør

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    756
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei Knutta
    Fikk en forespørsel om det var meg som var med i dette programmet.
    (p.g.a. høyttalerne)
    Da jeg har et par ombygde DIY baileys,så lurer jeg på hvilke høyttalere du har? gjerne med bilde.
    PS: har ikke fått sett programmet.
    På forhånd takk
    Mvh Jan I

Active Terminator sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    411
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Jan I
    Hei Knutta
    Fikk en forespørsel om det var meg som var med i dette programmet.
    (p.g.a. høyttalerne)
    Da jeg har et par ombygde DIY baileys,så lurer jeg på hvilke høyttalere du har? gjerne med bilde.
    PS: har ikke fått sett programmet.
    På forhånd takk
    Mvh Jan I
    Knutta: Du kan jo legge inn anlegget under
    "Hvilket utstyr har AVforums medlemmer"

Newcomer peiper sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    93
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Tv 2 hjelper deg!

Har kjøpt et par monster cabler av fyren sist jeg var innom butikken.
    Han er ikke lett å få tak i,de siste 4 gangene jeg var innom var butikken stengt og det er jo et mirakel at han var på pletten da TV2 tok turen til Sandnessjøen.Noen arbeidskamerater av meg har kjøpt anlegg gjennom ham,og han var ikke særlig seriøs da de fikk problemer.Slipper heldigvis å tenke mer på den butikken,har hørt at han flytter til Mo i rana.

Mvh Terje :twisted:

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •