Onkyo Integra M-504

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer VortexSurfer sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    134
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Unhappy Onkyo Integra M-504

Heisann folkens... da har jeg vært og handlet en lekker M-504,men som med det meste man kjøper usett og brukt så er det en feil med denne og :-(

Er det noen her inne som kjenner til denne forsterkeren?

Problemet er at når jeg slår forsterkeren på,så får jeg ikke opp det grønne lyset som heter "Servo Operation"..... Dette er visstnok en slags ProtectionCircuit sak...

Forsterkeren lyser og får strøm,men det skjer altså ingenting....Har også testet denne forsterkeren på 2 forskjellige forforsterkere,men samme saken... intet lys ingen lyd :x

Videre så hører jeg heller ingen lyd når selve strømmen slår seg på inne i forsterkeren, dere vet den Klikk lyden som de fleste forsterkerne har etter noen sekunder....

Hadde satt stor pris på Gode råd for å få fiksa dette

På forhånd takk...

Expert Niels Nielsen sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    8,360
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, hør med forrige eier......
    Vanskeligt, slår ikke beskyttelseskretsløbet fra er der jo noe galt, men hva er jo vanskeligt å uttale seg om.
    Du kan åbne den opp etter du har tatt ut støpslet og da sjekke alle sikringene du finder derinne, er du heldig er én av de moden for utskifting.
    Det kan skje noen ganger med vintage utstyr, slår man apparatet av og da på umiddelbart igjen kan en sikring ryke. Jeg har opplevd det.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    28
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Heisann.

Jeg har en M-508 å er kjempe fornøyd med lyden der, å M-504 er ikke langt unna den, så denne må du bare få til å virke

Skjønner at du blir frustrert Den forsterkeren skal lyse orange før den slår over til grønt. Men etter som jeg skjønner så er det ingenting som lyser... Det høres ut som et rele eller en sikring har gått.

Hvis sikringene er inntakt, så ville jeg ringt Mono AS å hørt med dem, kanskje de kan hjelpe deg? Her er kontkt info til dem:

Mono AS foretaksnr 948 659 514
    Østerdalsgt. 1
    0658 Oslo
    tlf 22 08 88 88
    fax 22 08 88 89
    Kontortid er mandag til fredag kl 0900-1600

e-mail: info@mono.no

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg