JUNGSON DA 200-IA Lux, Er dette rett forsterker for xtz 99.26?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    35
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

JUNGSON DA 200-IA Lux, Er dette rett forsterker for xtz 99.26?

Hei, Jeg har kjøpt meg XTZ 99.26. Jeg har en Denon 2307 surround Receiver som jeg driver dem med, men denne Receiveren klarer ikke å drive dem skikkelig. Tror dere JUNGSON DA 200-IA Lux er rett match for XTZ 99.26? andre forslag i denne prisklassen? jeg har bestemt meg for å gå over til stereo da jeg hører mest på musikk.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    35
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ingen som har noe erfaring med denne?

Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

ærlig talt.

Hvis ikke du har fyllt høytalerene med vann, så kan jeg ikke se at du skulle ha noe problem med en svakere forsterker heller
    Den du henviser til er meget kraftig. Har erfaringer med andre merker i såkalt samme effektklasse, men de er uten sammenlikning blitt parkert.
    Det er en god forsterker som lett driver mye mer krevende høytalere enn dine.

se test i lyd og bilde, men ikke la deg avspore av de mange verdensmestere. Prøv den og hør selv. Hvis ikke den er god nok så er det no galt et annet sted.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    35
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Hactor
    Hvis ikke du har fyllt høytalerene med vann, så kan jeg ikke se at du skulle ha noe problem med en svakere forsterker heller
    Den du henviser til er meget kraftig. Har erfaringer med andre merker i såkalt samme effektklasse, men de er uten sammenlikning blitt parkert.
    Det er en god forsterker som lett driver mye mer krevende høytalere enn dine.

se test i lyd og bilde, men ikke la deg avspore av de mange verdensmestere. Prøv den og hør selv. Hvis ikke den er god nok så er det no galt et annet sted.
    Så det du sier er at dette bør være en bra match? Jeg mener ikke at denne blir for svak, men Denon 2307 er for svak til å drive dem skikkelig. Det var det jeg prøvde å skrive over.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •