HJELP: Lydproblem Vincent SV 236

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    170
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

HJELP: Lydproblem Vincent SV 236

Forsterkeren har fungert utmerket helt til i morges, da det kun kom svak lyd at av mine patos Lyric 502 høytalere. Lyden blir "høyere" om jeg skrur på volum knappen, men den er fortsatt svak selv om volumknappen står på full styrke. Det er det samme problemet uansett om jeg bruker DVD, CD spiller eller platespiller. Forsterkeren fungerer ellers som normalt. Noen som har opplevd noe lignende? Selvsagt skulle det skje nå rett før påske nå som alle butikker og verksteder holder stengt. Arrrgh

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    22
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjenner ikke den forsterkeren så gått men er det en intregrert sak i så fall ,er det en mute knapp på den som kan vere trykkt inn ved ett uhell.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

samme problemet

Sitat Opprinnelig postet av PearlJam
    Forsterkeren har fungert utmerket helt til i morges, da det kun kom svak lyd at av mine patos Lyric 502 høytalere. Lyden blir "høyere" om jeg skrur på volum knappen, men den er fortsatt svak selv om volumknappen står på full styrke. Det er det samme problemet uansett om jeg bruker DVD, CD spiller eller platespiller. Forsterkeren fungerer ellers som normalt. Noen som har opplevd noe lignende? Selvsagt skulle det skje nå rett før påske nå som alle butikker og verksteder holder stengt. Arrrgh
    Har det samme problemet! Hjelp!

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    170
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jelepjokk
    Har det samme problemet! Hjelp!
    Er nok et av rørene dine som har gått. Om jeg ikke huske feil var det røret i front som hadde gått på min Vincent. Kostet meg ca 500 spenn å bytte det hos forhandler.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •