Effektforsterker Dilemma - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 25 av 25
    Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg har mest lyst på Parasound Halo A1, men jeg får heller gå for Parasound New Classic 2250 Silver effekt trinnet om jeg får det som jeg vil ha det. Det er ikke mer å reparere på nå, synes jeg har venta nok for min del. Da blir det masing til uka igjen, ganske så sikker på at TonArt er rimelig lei meg nå...

Expert da-ty@online.no sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette var jo typisk. Håper serviceverkstedet til TonArt eller TonArt selv testet forsterkeren før du fikk den igjen da. For håpe det ordner seg. Ellers gjør nok en NC2250 en god jobb her

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    De testet den begge to, service mannen sjekka alt var ok og spilte på den i flere dager. Og han ene fra TonArt satt på lokket og prøvde også og sa alt var ok. Er så møkka lei, er det mulig.... Åssen speller denne Parasounden her da?

Expert da-ty@online.no sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Roger Waters
    De testet den begge to, service mannen sjekka alt var ok og spilte på den i flere dager. Og han ene fra TonArt satt på lokket og prøvde også og sa alt var ok. Er så møkka lei, er det mulig.... Åssen speller denne Parasounden her da?
    Spiller meget bra på B&W iallefall. Fyldig bass og en meget fyldig bra mellomtone. Men en varm klangbalanse klarer den vel å holde styr på diskanten til Ikon. Kan vel også få med at den leverer masser av effekt

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er sikkert og visst, med den watt'n der burde den sprenge lydmuren her i huset.. Vi får se hva de bavian køllene klarer å gi meg av pris, så jeg ser frem til å få no nytt i huset med tiden. Dette er bare for dumt fra ende til annen, regner med den ps audion er forbannet med demoner og andre ting.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •