Hjelp til min pioneer VSX-916

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    60
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hjelp til min pioneer VSX-916

Har sittet og blad litt i brukermanualen til min pioneer reciver, og ser der at jeg kan koble inn "Digital coax Inn" . Hva menes med dette ? Kan jeg her plugge inn coax fra kabeltv, som forsterker signalet og sender videre til tv ? Hvis ja, så kan jeg vel på denne måten også få inn FM signaler ?

Intermediate ruxxy sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    1,612
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av a-beck
    Har sittet og blad litt i brukermanualen til min pioneer reciver, og ser der at jeg kan koble inn "Digital coax Inn" . Hva menes med dette ? Kan jeg her plugge inn coax fra kabeltv, som forsterker signalet og sender videre til tv ? Hvis ja, så kan jeg vel på denne måten også få inn FM signaler ?
    Du har nok misforstått litt her.. Digital Coax In brukes som signalformidler for lyd fra DVD-spiller o.l. til forsterkeren... Akkurat samme funksjon som TOSLINK inngangene du har på din receiver.

Men det er OGSÅ en egen inngang for FM antenne i denne receiveren, har hatt den selv, men om jeg husker rett tror jeg ikke den kan videreformidle TV-signalet videre til TV... Usikker, men tviler.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    60
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da hadde jeg nok missforstått ja.. hehe.

Men mens jeg ennå har tråden, kan jeg komme med nytt sprøsmål. Hvilke lydinstillinger bruker dere når dere ser tv/film ? Det er jo en god del forskjellige instillinger. Selv bruker jeg Autosourrund - Advance Movie.
    Eneste jeg har gjort med reciveren er å bruke den automatiske micen, eller hva den nå heter

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •