Sonus Faber og.....................

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    15
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Sonus Faber og.....................

Heisann

Jeg har for tiden Sonus Faber Concerto Domus høytalere og er ekstremt fornøyde med dem. Forsterkeren min er en Atol 100 og cd spilleren jeg har vil jeg helst ikke snakke om, men jeg kan si det veldig lavt (ps3). Jeg har ikke råd til å kjøpe et helt sett med en gang, men vil skifte ut Atol og selvsagt få meg en skikkelig cd spiller. I utgangs punktet tenkte jeg at jeg skulle bruke mellom 10 -15.000 kr pr komponent (Cd og forsterker).

Det jeg trenger er litt råd om hva jeg burde ta en kikk på.
    Jeg kikket litt på Naim her om dagen og jeg fikk veldig sansen for dem, gjerne jeg kan kjøpe noe brukte Linn Majik osv? Vil også nevne at jeg testet elektrokompaniet men hadde ikke sansen for CD spilleren.

På sikt vil jeg gjerne gå over til større Sonus Faber høytalere også (eller spendor?)

Intermediate Leikis sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    729
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Selv er jeg kjempe fornøyd med Jeff Rowland, det ligger en integrert på hifi sentralen. Ellers er jo McIntosh en bra match til Sonus Faber.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    15
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeff Rowland har jeg aldri hørt, Mcintosh har jeg jo hørt veldig mye bra om, deres billigste integrerte MA- 6300 kan jo være et godt valg, tror jeg må gå å høre denne. Har McIntosh gode cd spillere også? Jeg vil helst ha integrert forsterker i samme merke som cd spiller. Jeg hadde i grunnen ikke tenkt å bruke mer en 20.000 pr komponent så da må jeg finne en brukt McIntosh.

Takk for rådet Leikis

Noen andre som har forslag til cd/forsterker kombo til Sonus Faber?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •