Erfaringer med Xindak XA8800MNE?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 32
    Intermediate Mirage sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    2,057
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Erfaringer med Xindak XA8800MNE?

Xindak Electronic - Product Center

Noen som har vært borti disse? Xindak har jo fått kjempekritikk med sin integrerte 6950, kan disse være i samme klasse?

Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    2,057
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ingen som har erfaringer/meninger/synspunkter?

Audiofoni bl.a. selger de...

Audiofoni AS

Intermediate G|zO sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,799
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Test av disse i siste fidelity

Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    2,057
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Oooo, da må det sjekkes ut! Synd jeg ikke får lest det før i morgen. Noen som kan fortelle om de ble slaktet eller fikk brukbar kritikk?

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,799
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk bra kritikk.
    Varm og "kraftig" lyd...

Vurderte disse selv for noen få mnd. siden. Det som stoppa meg var 1kw tomgangstrøm, høy varmeutvikling og egenstøy..

Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    2,057
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, måtte ut å kjøpe bladet. Og det førte til at jeg nå har et par i bestilling

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,799
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Grattis!

Hva slags utstyr skal de parres med?

Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    2,057
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    MHZS CD88E, Dsp-Ax1 og Usher 6381
    Og skulle de ikke falle i smak, er det vel en veldig smal sak å få solgt de

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,799
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ok, blir spennende å høre dine inntrykk av de...

Audiofoni pleier å være greie med en retur ordning dersom produktene ikke skulle falle i smak

Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    2,057
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg valgte å spare 5 lapper og bestilte fra Cattylink
    Som sagt, får nok solgt de uansett

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,799
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du turte det altså?

Jeg var på tanken jeg også, til jeg leste dette på Xindak sine hjemmesider :

Xindak is warning customers to be aware the offer on our products from the discount online website or any other unauthorized dealers. Goods from those companies are not purchased from Xindak. These units are dubious origin, which could be second-hand, older models, fake, defective, self-assemble in private,with improper voltage or could not meet the local safety requirements of your country.
    Xindak products are sold through authorized distributors and dealers selected by Xindak only. They have been chosen for their professional products knowledge and service ability. Xindak provides a warranty on products sold only by our authorized distributors and dealers. In order to safeguard your warranty and assure the purchased product quality, please by our products from our authorized distributors and dealer only.
    Please check the dealer authorization at our website or directly contact with us. In addition, please pay attention especially for the following website, which we confirmed IS NOT our authorized dealer at all:
    Welcome to nysound.com! Cattylink Analog Research chinese-hifi.co.uk (The list is updating)

Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    2,057
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har kjøpt fra Cattylink før ,er helt uproblematisk

Grunnen til at Xindak ikke liker disse sjappene, er nok fordi de holder prisene nede

Expert
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    5,562
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    karene på hifisentralen ble vel svindlet for 113.000kr fra cattylink. men en stund siden nå ja...

Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    2,057
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    DEt var da **** til negativitet her!! Hvis det skal være på det viset, så gidder jeg ikke prate mer med dere!! :twisted:

Intermediate twelve sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    856
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Cattylink I wouldn’t even trust my worst enemies money. Check out the forums and you will see Cattylink it the worst of the bunch. I have heard ornec distributes goods to the Swedish resellers so I guess they must be good.

Expert HoJ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    6,912
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mirage
    DEt var da **** til negativitet her!! Hvis det skal være på det viset, så gidder jeg ikke prate mer med dere!! :twisted:

Vart du skræmt no
    Kjeller :Talk Electronics Tornado 3; Golden Tube Audio SEP-1; REL Stampede; Magnepan MG12; Audio-Gd nfb-2.32DAC; Squeezebox v3/Vortexbox; Vinylsnurrer: Luxman PD272/DL110pu/MyGroov;
    Stue : Audio Pro Addon T8/SB Duet;
    Kjøkken : SB Boom.

Følg oss på Facebook... HIFI Norge

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,799
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hahaha, klasse!

Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    2,057
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå har jeg sendt mail til Cattylink, der jeg postet uttalelsen fra Xindak, og ba dem kommentere. Så får vi se hva som skjer

Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    2,057
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Her er svaret jeg fikk:

DEAR SIR,

PLEASE NOTE THAT ON OUR WEBSITE, WE ARE EMPLOYING ACTIVE DISTRIBUTION AND PASSIVE DISTRIBUTION BUSINESS PLANS TO ENABLE LONG TERM LOW SELLING PRICE POSSIBILITY. WHAT IS ACTIVE DISTRIBUTION: SIMPLE! DIRECT DISTRIBUTOR STATUS: FOR EXAMPLE, CATTYLINK IS THE SOLE WORLDWIDE LEGAL DISTRIBUTORS FOR ESOUND, NTA, OMOAUDIO.......; WHAT IS PASSIVE DISTRIBUTION: THAT IS WE DO NOT NEGOTIATE THE DISTRIBUTION CONTRACT WITH, FOR EXAMPLE, XINDAK. BUT WE HAVE A NUMBER OF DIRECTLY INVESTED AUDIO SHOPS IN MAINLAND CHINA AND WE ARE USING THESE IDENTITIES AS LEGAL DEALERS IN MAINLAND CHINA. THEREFORE XINDAK NEVER KNOWS ABOUT CATTYLINK, THEY ONLY DEALS WITH OUR DIRECTLY INVESTED AUDIO SHOPS AND ALSO THEY NEVER KNOW WHAT SHOPS HAVE RELATIONSHIPS TO CATTYLINK.

AS YOU CAN SEE, OUR PRODUCTS ARE FROM ACQUIRED FROM XINDAK VIA OUR DIRECTLY INVESTED AUDIO SHOPS IN MAINLAND CHINA AND THEY ARE LEGAL DEALERS OF XINDAK. SO, THE XINDAK PRODUCTS ARE SURE 100% TRUE AND IF XINDAK STATED THAT IS FAKED, THAT MEANS XINDAK IS SELLING FAKED PRODUCTS AND THIS IS IMPOSSIBLE. ALSO FULL WARRANTY WILL BE SUPPLIED BY XINDAK SINCE THE PRODUCT ARE SUPPLIED BY THEM VIA DEALER CONTRACTS.

WE HAVE TO UNDERSTAND THAT XINDAK MUST DO SOMETHING TO SATISFY THEIR OVERSEAS DISTRIBUTORS SINCE WE ARE SELLING IN LOW PRICES AND THEIR OVERSEAS DISTRIBUTORS ARE SELLING AT HIGH PRICES FOR HIGH PROFITS. THE ONLY WAY THEY CAN DO IS TO PUBLISH THE WARNING WORDS SO AS TO SCARE OVERSEAS CUSTOMERS SO THAT THEY WILL BUY FROM OVERSEAS XINDAK DEALERS AT HIGH PRICES.

PLEASE FEEL FREE TO CONTACT US FOR ANY FURTHER INFORMATION YOU WOULD LIKE TO HAVE. AS WE HAVE BEEN OPERATING FOR OVER 10 YEARS ALREADY AND ATTAINED FULL MEMBER OF FEDERATION OF HONG KONG INDUSTRIES SINCE 2004, THIS ARE SERIOUS EVIDENCES.

RESPECTFULLY,

DAVID KWAN

Cattylink er utrolig raske med å svare på mail-henvendelser, uansett nårtid på døgnet man spør om noe.
    Med tanke på at bestillingen av MZS gikk knirkefritt, hvis Xindak-blokkene kommer fram like uproblematisk, nøler jeg ikke med å anbefale Cattylink på det varmeste.

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,799
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mirage
    Her er svaret jeg fikk:

DEAR SIR,

PLEASE NOTE THAT ON OUR WEBSITE, WE ARE EMPLOYING ACTIVE DISTRIBUTION AND PASSIVE DISTRIBUTION BUSINESS PLANS TO ENABLE LONG TERM LOW SELLING PRICE POSSIBILITY. WHAT IS ACTIVE DISTRIBUTION: SIMPLE! DIRECT DISTRIBUTOR STATUS: FOR EXAMPLE, CATTYLINK IS THE SOLE WORLDWIDE LEGAL DISTRIBUTORS FOR ESOUND, NTA, OMOAUDIO.......; WHAT IS PASSIVE DISTRIBUTION: THAT IS WE DO NOT NEGOTIATE THE DISTRIBUTION CONTRACT WITH, FOR EXAMPLE, XINDAK. BUT WE HAVE A NUMBER OF DIRECTLY INVESTED AUDIO SHOPS IN MAINLAND CHINA AND WE ARE USING THESE IDENTITIES AS LEGAL DEALERS IN MAINLAND CHINA. THEREFORE XINDAK NEVER KNOWS ABOUT CATTYLINK, THEY ONLY DEALS WITH OUR DIRECTLY INVESTED AUDIO SHOPS AND ALSO THEY NEVER KNOW WHAT SHOPS HAVE RELATIONSHIPS TO CATTYLINK.

AS YOU CAN SEE, OUR PRODUCTS ARE FROM ACQUIRED FROM XINDAK VIA OUR DIRECTLY INVESTED AUDIO SHOPS IN MAINLAND CHINA AND THEY ARE LEGAL DEALERS OF XINDAK. SO, THE XINDAK PRODUCTS ARE SURE 100% TRUE AND IF XINDAK STATED THAT IS FAKED, THAT MEANS XINDAK IS SELLING FAKED PRODUCTS AND THIS IS IMPOSSIBLE. ALSO FULL WARRANTY WILL BE SUPPLIED BY XINDAK SINCE THE PRODUCT ARE SUPPLIED BY THEM VIA DEALER CONTRACTS.

WE HAVE TO UNDERSTAND THAT XINDAK MUST DO SOMETHING TO SATISFY THEIR OVERSEAS DISTRIBUTORS SINCE WE ARE SELLING IN LOW PRICES AND THEIR OVERSEAS DISTRIBUTORS ARE SELLING AT HIGH PRICES FOR HIGH PROFITS. THE ONLY WAY THEY CAN DO IS TO PUBLISH THE WARNING WORDS SO AS TO SCARE OVERSEAS CUSTOMERS SO THAT THEY WILL BUY FROM OVERSEAS XINDAK DEALERS AT HIGH PRICES.

PLEASE FEEL FREE TO CONTACT US FOR ANY FURTHER INFORMATION YOU WOULD LIKE TO HAVE. AS WE HAVE BEEN OPERATING FOR OVER 10 YEARS ALREADY AND ATTAINED FULL MEMBER OF FEDERATION OF HONG KONG INDUSTRIES SINCE 2004, THIS ARE SERIOUS EVIDENCES.

RESPECTFULLY,

DAVID KWAN

Cattylink er utrolig raske med å svare på mail-henvendelser, uansett nårtid på døgnet man spør om noe.
    Med tanke på at bestillingen av MZS gikk knirkefritt, hvis Xindak-blokkene kommer fram like uproblematisk, nøler jeg ikke med å anbefale Cattylink på det varmeste.
    Det virket jo som et godt svar.
    Jeg stilte så og si det samme spørsmålet til nysound for ganske lenge siden, men har fortsatt ikke fått noen som helst for for svar...

Side 1 av 2 1 2 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •