Erfaringer med Xindak XA8800MNE? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 32 av 32
    Intermediate Ingeniør'n sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Mirage
    Her er svaret jeg fikk:

DEAR SIR,

PLEASE NOTE THAT ON OUR WEBSITE, WE ARE EMPLOYING ACTIVE DISTRIBUTION AND PASSIVE DISTRIBUTION BUSINESS PLANS TO ENABLE LONG TERM LOW SELLING PRICE POSSIBILITY. WHAT IS ACTIVE DISTRIBUTION: SIMPLE! DIRECT DISTRIBUTOR STATUS: FOR EXAMPLE, CATTYLINK IS THE SOLE WORLDWIDE LEGAL DISTRIBUTORS FOR ESOUND, NTA, OMOAUDIO.......; WHAT IS PASSIVE DISTRIBUTION: THAT IS WE DO NOT NEGOTIATE THE DISTRIBUTION CONTRACT WITH, FOR EXAMPLE, XINDAK. BUT WE HAVE A NUMBER OF DIRECTLY INVESTED AUDIO SHOPS IN MAINLAND CHINA AND WE ARE USING THESE IDENTITIES AS LEGAL DEALERS IN MAINLAND CHINA. THEREFORE XINDAK NEVER KNOWS ABOUT CATTYLINK, THEY ONLY DEALS WITH OUR DIRECTLY INVESTED AUDIO SHOPS AND ALSO THEY NEVER KNOW WHAT SHOPS HAVE RELATIONSHIPS TO CATTYLINK.

AS YOU CAN SEE, OUR PRODUCTS ARE FROM ACQUIRED FROM XINDAK VIA OUR DIRECTLY INVESTED AUDIO SHOPS IN MAINLAND CHINA AND THEY ARE LEGAL DEALERS OF XINDAK. SO, THE XINDAK PRODUCTS ARE SURE 100% TRUE AND IF XINDAK STATED THAT IS FAKED, THAT MEANS XINDAK IS SELLING FAKED PRODUCTS AND THIS IS IMPOSSIBLE. ALSO FULL WARRANTY WILL BE SUPPLIED BY XINDAK SINCE THE PRODUCT ARE SUPPLIED BY THEM VIA DEALER CONTRACTS.

WE HAVE TO UNDERSTAND THAT XINDAK MUST DO SOMETHING TO SATISFY THEIR OVERSEAS DISTRIBUTORS SINCE WE ARE SELLING IN LOW PRICES AND THEIR OVERSEAS DISTRIBUTORS ARE SELLING AT HIGH PRICES FOR HIGH PROFITS. THE ONLY WAY THEY CAN DO IS TO PUBLISH THE WARNING WORDS SO AS TO SCARE OVERSEAS CUSTOMERS SO THAT THEY WILL BUY FROM OVERSEAS XINDAK DEALERS AT HIGH PRICES.

PLEASE FEEL FREE TO CONTACT US FOR ANY FURTHER INFORMATION YOU WOULD LIKE TO HAVE. AS WE HAVE BEEN OPERATING FOR OVER 10 YEARS ALREADY AND ATTAINED FULL MEMBER OF FEDERATION OF HONG KONG INDUSTRIES SINCE 2004, THIS ARE SERIOUS EVIDENCES.

RESPECTFULLY,

DAVID KWAN

Cattylink er utrolig raske med å svare på mail-henvendelser, uansett nårtid på døgnet man spør om noe.
    Med tanke på at bestillingen av MZS gikk knirkefritt, hvis Xindak-blokkene kommer fram like uproblematisk, nøler jeg ikke med å anbefale Cattylink på det varmeste.
    Syns det lukter av svar som er skrevet kun med store bokstaver. Som kjent kopierer kineserne alt, selv naboen's produkter, men mest trolig ønsker kun Xindak å støtte sin egen distribusjonslinje. Det blir omtrent som om Bauhaus skulle begynne å selge nye BMW tatt rett fra Tyskland.

Forørvrig er jeg meget fornøyd med mine Xindak (xa6950/Muse Deluxe 07).

Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg valgte å spare 5 lapper og bestilte fra Cattylink
    Som sagt, får nok solgt de uansett
    Hvis kjøperen synes det er greit at det ikke finnes garanti på et nesten nytt produkt... Erfaringen fra slike kjøpe er at alt går greit til man får problemer av noe slag som at produkter er skadet ved mottak, slutter å virke etc. Da er det som regel ingen respons hos leverandøren. Det er vel derfor de kan holde så laver priser at man nær får det til halv pris. Da har man vel også råd til å koste på seg en reparasjon og hvor ofte skjer det egentlig at slike produkter svikter.

Imidlertid håper jeg ikke det er dette som er forklaringen på alle de nesten nye produktene som selges her på forumet og hvor det skrives at kvittering er "mistet". Hvis det skjer noe så hjelper det ikke å reklamere da leverandøren nok har orden på SN på de produkter som er solgt gjennom ham. Dette blir å regne som ren svindel å ikke opplyse at dette er egenimport uten garanti og skylde på at kvittering er mistet.

Men for all del: Jeg mener ikke at du er en av de. Jeg har bare gjort meg mine tanker.....

Expert
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    5,562
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    de kan holde prisene lave fordi prisene sansynligvis er lave.
    en musikkcd koster f.eks 20-30kr i store deler av russland om jeg ikke husker feil. det er billig fordi folk har lite penger.. med norske priser kan de bare glemme å selge i det hele tatt

selger fra coemaudio påstod de ansatte hos Xindak tjente rundt $100 i måneden. tviler ikke.

Intermediate Mirage sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    2,057
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det dette man kaller avsporing?
    Og Einis, du gjorde ditt for å fyre litt oppunder til tider på Sentralen;-)

Min oppfatning er at de aller fleste er fornøyd med Cattylink, men noe har visst sviktet på et par store ordrer, noe som er synd.

Expert HoJ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    6,912
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva i huleste har dette med Xindak XA8800MNE å gjøre?? Kom med topicen igjen.. Erfaringer med produktet.
    Kjeller :Talk Electronics Tornado 3; Golden Tube Audio SEP-1; REL Stampede; Magnepan MG12; Audio-Gd nfb-2.32DAC; Squeezebox v3/Vortexbox; Vinylsnurrer: Luxman PD272/DL110pu/MyGroov;
    Stue : Audio Pro Addon T8/SB Duet;
    Kjøkken : SB Boom.

Følg oss på Facebook... HIFI Norge

Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    2,057
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HoJ

Vart du skræmt no
    Tja...;-)

Expert HoJ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    6,912
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tja...;-)
    Denne ref. til ditt (muligens) smarte kjøp, og slett ikke til priser på cd'er i Russland. Så jeg er ikke så langt fra topic:lol:
    Kjeller :Talk Electronics Tornado 3; Golden Tube Audio SEP-1; REL Stampede; Magnepan MG12; Audio-Gd nfb-2.32DAC; Squeezebox v3/Vortexbox; Vinylsnurrer: Luxman PD272/DL110pu/MyGroov;
    Stue : Audio Pro Addon T8/SB Duet;
    Kjøkken : SB Boom.

Følg oss på Facebook... HIFI Norge

Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    2,057
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Moderatorer kan gjerne rydde denne tråden, eventuelt flytte Cattylink-diskusjonen over til en ny tråd;-)

Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HoJ
    Hva i huleste har dette med Xindak XA8800MNE å gjøre?? Kom med topicen igjen.. Erfaringer med produktet.
    Ingen ting. Ment som en kommentar til trådstarers kommentar om at kunne selge den glatt hvis den ikke machet og et spark til alle som tenker å bruke "mister" kvittering "trikset". Denne tråden var vel alikevel litt over på å diskutere parallell-import.

Xindak er bra det. Håper han får MNE og ikke MNU i posten. Fikk nettopp en Yamaha xxx B i posten selv om jeg hadde bestilt xxx T. You never know .

Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    2,057
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    På tirsdag fikk jeg blokkene, og vil bare si at jeg har INGEN problemer med å anbefale cattylink på det varmeste! Suveren service, god oppfølging, varene er pakket ekstremt godt inn, og prisene er gode!

Og bare for å ikke gå helt OT:
    Blokkene er ikke testet så veldig mye enda, men det ble noen helt andre høyttalere når Xindak'ene ble koblet på! En kontroll og en holografi som ver meget bra!:-D

Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    På tirsdag fikk jeg blokkene, og vil bare si at jeg har INGEN problemer med å anbefale cattylink på det varmeste! Suveren service, god oppfølging, varene er pakket ekstremt godt inn, og prisene er gode!

Og bare for å ikke gå helt OT:
    Blokkene er ikke testet så veldig mye enda, men det ble noen helt andre høyttalere når Xindak'ene ble koblet på! En kontroll og en holografi som ver meget bra!:-D
    Grattis som de sier hos naboen !

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    587
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

xindak xa 8800mne

Jeg valgte å spare 5 lapper og bestilte fra Cattylink
    Som sagt, får nok solgt de uansett

har du fått de? hvordan låter de? fornøyd? hva slags forsterkere vil du sammenligne lyden med? noen nevnte at lyden var ikke så langt unna Mark levinson (ml2) forsterkeren han hadde..
    TAKK for svar!

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •