Kjøp av forsterker

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Kjøp av forsterker

Heisann,er en fyr som lurer på og kjøpe Mcintosh MC-602 fra en fyr på nettet,han hevder og ha kjøpt den i utlandet,og når jeg spør om papirene er i orden på den,så er svaret,at han har ikke papirer på den siden den er kjøpt i utlandet..Men det jeg lurer på da er,at skulle det ikke være en selvfølge at papirer og greier var i orden på en slik forsterker i det prissjiktet var i orden uansett om det var kjøpt i utlandet eller ei??.Så er litt skeptisk til og kjøpe utstyr der det ikke forelegger papirer,skulle vel være garanti papirer og det hele på den??.Så lurte på om det kansje er bare jeg som er overnervøs eller at det ikke har noe betydning eller ei med/uten papirer??.

Intermediate goldeneagle sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    det er absolutt ikke du som er over nervøs. om forsterkeren er kjøpt i norge eller det store utland så får du uansett kvittering og garanti papirer. siden det er snakk om forsterker i den prisklassen så vil jeg sterkt fraråde deg å kjøpe om han ikke har kvittering på denne.
    regner med denne ikke er så gammel, og hva gjør du da om noe ryker og du ikke har garanti papirer?? kan fort bli dyrere enn du hadde tenkt da.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    133
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er vell mulig å skaffe papirer på den så lenge det er et serialnr på den? spør om serialnr så kan du jo prøve å sjekke opp litt selv, eller be han som har den om å gjøre det..

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •