Reciever tips

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3

Tråd: Reciever tips

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    16
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Reciever tips

Jeg er ute etter en reciever med støtte for 5.1 surround som også kan konvertere video/lyd fra RCA inngang til å gå gjennom en HDMI ut til projektoren. Den må også ha minst 2 HDMI inganger. Noen som har noen gode billige forslag? Jeg er ganske blank på dette området siden det er min første hjemmekino.

Mvh.
    Haakon

Active
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    405
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    denon er å vurdere :smile:
    mvh

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    16
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Nytt spørsmål..

Takk for tipset! Har dog et nytt spørsmål hvis du er en av de som god peiling!

Jeg har lest at når du kobler f.eks komponet/kompsitt inn i en reciever så kan de ikke sendes videre med HDMI kabel? (Vet også at noen recievere kan det men de jeg har sett går for over 7k som overstrider mitt budsjett en smule)

Har et eksempel hentet fra en test av Marantz SR-4002 som lyder:

"Vær obs på at den ikke tilbyr konvertering av analoge signaler som komponent og s-video til digitalt HDMI-signal. Dette betyr at du må trekke analog kabel som komponent eller s-video hvis du ønsker å ha noen analoge kilder tilkoblet TV/projektor via hjemmekinoreceiveren."

Mener de da opp til prosjektoren? Og kan jeg få gjennom både komponet kompositt og s-video osv gjennom en bare av disse 3, eller må jeg ha 3 kabler ut fra recievern?

Mvh

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •