Problemer med NAD C372 - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3
Viser resultater 41 til 43 av 43
    Intermediate Vincent_vega sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    2,338
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg har også dette problemet på min c372 med at det skurrer (i begge ht)når jeg skrur opp volumet med fjernkontrollen, det skjer aldri når jeg skrur opp volumet for hand... Jeg hørte det dessuten bedre når jeg koblet klipschene mine til vs de CV ht'ene jeg hadde, og det er vel ikke så rart siden klipschene har høyere følsomhet og dermed plukker opp slik støy lettere?

En annen interresant erfaring jeg har med Nad og støy er etter jeg solgte min Nad T763 receiver til en kompis av meg, han har et hestegjerde som går rundt huset hans og Nad'en plukket opp strømpulsene fra det og lagde en fæl sprakelyd i høyttalerne hver gang strømpulsene gikk igjennom gjerdet (ca 1 gang i sekundet). Men når han kjøpte HK avr 745 var lyden borte! Så at støyen er et tegn på kvalitet? I think not.... :roll:

Intermediate Danke sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    4,726
    Takk & like
    Nevnt
    7 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nei så det er nok en klar trend hos Nad dette med dårlig skjærming og trekking av signalkabler i boksen....

Det er nok ikke en produksjonsfeil, heller en snarvei i produksjon

Men C forsterkerne er jo så strømsterke og bra kvalitet ellers at det veier litt opp i forhold til prisen.

Samtidig så kan det jo som jeg sier være litt uff for de precious høytalerne sin del.

HK og andre har jo som sagt ikke disse "feilene" så man kan jo lett la seg friste i å gå over til noe sånt i stedet.....
    Iallefall om man plages av sånt.

Intermediate Revox sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    218 forsterkeren min har ikke noen av disse problemene. Men det er ihvertfall ikke et kvalitets tegn som HK påstår. Er vel heller det motsatte.

Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •