H/K AVR 65 i disse dager(?)

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    56
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Question H/K AVR 65 i disse dager(?)

Heisann...

Jeg har en eldre Harman Kardon stående som jeg ikke har brukt på noen år..

Den ble brukt sammen med høyttalere fra Paradigm..

Pakket H/K`en bort da jeg flyttet i en liten kjellerhybel, og brukte da heller Logitech sitt Z-5500 sett..

Nå bor jeg i en større leilighet og har kjøpt meg et par Dali Concept 2 og en dvd spiller fra Denon (1740).

Videre tenker jeg på å gå til innkjøp av XTZ sin 10 tommer sub, deres minste satelitter som bakhøyttalere og Dali sin senterhøytaler i concept serien.

Noen som kan tenke seg hvordan dette vil fungere med AVR 65`en? Tror nok at den har muskler nok til å drive oppsettet, så tenker mer på lyd og kvalitet.. Siden jeg hadde H/K stående tenkte jeg å ta den i bruk litt til før jeg går til innkjøp av ny avr..Har heller ikke et pressende behov for hdmi switching eller HD lyd akkurat nå..

Hvordan vil H/K være i forhold til nye avr`er i +- 5000,- klassen?

Noen som har noen tanker?

På forhånd takk:razz:

Intermediate G|zO sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,799
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Trur nok jeg hadde beholdt 65´in om det var i den prisklassen du titter. Den har jo bra med power og DTS

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    56
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I utgangspunktet var det ikke den prisklassen.... (har veldig lyst på Yamaha sin 1800)

Men siden det kommer en liten en om ikke så lenge må det bli litt omprioriteringer en liten stund, så da datt jo prisklassen en god del:-(

Håper litt på at H/K`en fungerer greit enda også da, har hatt den inne for service to ganger før grunnet at høyre kanal foran datt ut... Og om jeg ikke husker helt feil fusket den litt da jeg pakket den ned også, men men, det gjenstår jo se

Newcomer balko sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    179
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har en kamerat som fortsatt har en AVR 65. Nå har vel den også vært på reparasjon en gang, men det var digitalkortet eller noe sånt som var gått. Han kjører CV DC-12 på dem tror jeg. Spiller ikke veldig pent, men helt greit. Virker som det er greit med krefter i forsterkeren ivertfall. Nå er vel lydkvaliteten på dagens receivere en del bedre, men er jo bare å prøve den for å se hvordan det står seg.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •