Nytt stereoprod. fra Arcam!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    152
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Nytt stereoprod. fra Arcam!

Ser til min begeistring at Arcam nå lanserer et nytt stereoprodukt, hvilket jeg syntes var på tide. Etter en kjapp samtale med importør viser det seg at den er i landet om en mnds tid. A38 heter den, og er et nytt tilskudd til FMJ serien:-D. Hadde nesten bestemt meg for A32, men da jeg ikke trenger RIIA, så er dette mer i blinken virker det som (den blir billigere da riia-biten er fjernet). Følte bare for å dele

Active bjorlien sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    449
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av ChrisX
    Ser til min begeistring at Arcam nå lanserer et nytt stereoprodukt, hvilket jeg syntes var på tide. Etter en kjapp samtale med importør viser det seg at den er i landet om en mnds tid. A38 heter den, og er et nytt tilskudd til FMJ serien:-D. Hadde nesten bestemt meg for A32, men da jeg ikke trenger RIIA, så er dette mer i blinken virker det som (den blir billigere da riia-biten er fjernet). Følte bare for å dele
    Yes jeg kontaktet Akustikk for å høre hva de hadde og tilby meg av stereo forsterkere, jeg har allerede en A90 jeg er fornøyd med, men ønsker litt mer krefter og mer kontroll over høytalerne da jeg sannsynligvis får meg ett par XQ40 høytalere, har idag iQ9. Han anbefalte meg den her nye A38 i FMJ serien, men skrev liksom ikke så mye om den.. Skal bli spennende å høre den, noen som har vært så heldig å fått lyttet til den allerede?

Hvor stor kan forskjelleren være fra A90 og A38? jeg ser at prisforskjellen ikke er den største, heller ikke spesifikasjonene..

Mvh

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •