Forslag receiver med bra støtte for HD lyd og video-prossesering? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 27 av 27
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    235
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Msport
    Den sender vel alle andre formater som bitstream også - prøvd ut i helga med Onkyo 875. Funker som bare F
    Du tenker på S500? Den støtter andre formater i bitstream ja, men ikke dts-master audio..
    Fornøyd med din Onkyo 875?

Intermediate Msport sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    2,812
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Milzit
    Du tenker på S500? Den støtter andre formater i bitstream ja, men ikke dts-master audio..
    Fornøyd med din Onkyo 875?
    Jeg har Samsung BD-P1400 - den sender samtlige formater som bitstream. Har prøvd det.

Kjempefornøyd med min Onkyo 875. At det skulle være så stor forskjell fra Denon 2807 hadde jeg ikke trodd i mine villestes fantasi.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    235
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Msport
    Jeg har Samsung BD-P1400 - den sender samtlige formater som bitstream. Har prøvd det.

Kjempefornøyd med min Onkyo 875. At det skulle være så stor forskjell fra Denon 2807 hadde jeg ikke trodd i mine villestes fantasi.
    Høres bra ut:-D Jeg lurte på samme kombinasjon, kanskje med 905 istedenfor.
    Det som stod først i Onkyo 905 tråden på avsforum var feil/utdatert, den oppskalerer HDMI også slik som 875 gjør.

Er det lyden du tenker som er bedre enn Denon 2807 eller bilde? Ingen problemer med sterk varme heller? Så det var en på avsforum som hadde fått flammer ut av siden på sin 905, men det kan vel skje alle.

Noen anbefalinger for å teste og kjøpe Onkyoi Oslo-området?

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    2,812
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Høres bra ut:-D Jeg lurte på samme kombinasjon, kanskje med 905 istedenfor.
    Det som stod først i Onkyo 905 tråden på avsforum var feil/utdatert, den oppskalerer HDMI også slik som 875 gjør.

Er det lyden du tenker som er bedre enn Denon 2807 eller bilde? Ingen problemer med sterk varme heller? Så det var en på avsforum som hadde fått flammer ut av siden på sin 905, men det kan vel skje alle.

Noen anbefalinger for å teste og kjøpe Onkyoi Oslo-området?
    Den blir vel ikke noe spesielt varmere enn andre synes jeg.

Bedre på både lyd og bilde.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    235
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har dere hatt noen problemer med audio deplay på 2-3 sekunder på Onkyo når man bytter TV-kanel? (Ref. avsforum)

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    2,812
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har dere hatt noen problemer med audio deplay på 2-3 sekunder på Onkyo når man bytter TV-kanel? (Ref. avsforum)
    Ikke som jeg har merket.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    235
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bra at dere ikke har merket noe ved bytte av TV-kanaler, det kan være et problem til signalleverandør i USA.
    Ifra 905 tråden på avsforum:

The audio delay we are talking about happens EVERY TIME the source changes... so when you are watching ESPN HD... and they go to comercial, the audio AND video goes out for a few seconds... and when the video comes back, the audio is still missing... and comes in even later than the video.

Another example, is the movie 'Cars'... on SD DVD, when you select 'Play Movie' the screen switches to the 'Piston Cup' sliding onto the screen from the right... and then it explodes... I only hear the last 1/4 of a second of audio for this sequence. If I rewind, so that my son can see a scene again... I have to go back PAST the scene I want by at least 3-5 seconds so that the audio can 're-engage' by the time the scene is starting.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •