Onkyo 9755

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5

Tråd: Onkyo 9755

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    82
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Onkyo 9755

Noen som vet hvordan Onkyo 9755 takler lave høyttalerlaster. Ut fra det jeg har lest har denne en lydsignatur som tiltaler meg, men jeg er usikker på om den kan drive mine Infinity kappa 7.1 på en tilfrdsstillende måte. Noen som kan gi meg råd her?

Mvh Knuba

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    42
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av knuba
    Noen som vet hvordan Onkyo 9755 takler lave høyttalerlaster. Ut fra det jeg har lest har denne en lydsignatur som tiltaler meg, men jeg er usikker på om den kan drive mine Infinity kappa 7.1 på en tilfrdsstillende måte. Noen som kan gi meg råd her?

Mvh Knuba

Jeg vil også ha litt inngående brukererfaring om denne. Ser forresten at dette skal være en meget bra sak:

Test av Onkyo A-9755 - finn tester och sammenlign produkter och priser hos alaTEST - alatest.no

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    42
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Mvh Knuba

Jeg kom i alle fall over en lovende test. Det står at den klarer de fleste store høyttalere på en overbevisende måte:

Onkyo A-9755 test - alaTEST.com - bildochljud.se

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har brukt 9555 en god del, og det skulle ganske mye til før den fikk noe særlig problemer.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    42
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Exclamation

Mvh Knuba

Vil da bare opplyse om at jeg endte opp med en slik. Henter den om halvannen uke. Nå er mine høyttalere lettdrevne, men trenger hjelp til mellomtone og diskant for å regjere. Satser på at denne gjør susen. Den har i alle fall fått eksemplariske testresuktater de to testene jeg har funnet. :razz:

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •