Denon og media sharing

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    202
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Question Denon og media sharing

Er det noen som har erfaring med å spille av mp3 over nettverk (trådløst eller kabel) på Denon? Har sittet og bannet litt nå og bladd febrilsk i manualen uten å komme særlig lenger...
    Har satt på media sharing på maskinen, og har ihvertfall prøvd å få forsterkeren på nettet. Vet ikke om det har vært helt vellykket, for jeg får ikke lastet ned firmware heller...
    Er det noen der ute som har fått til mer enn meg?

Intermediate Valo sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    726
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Cool

Sitat Opprinnelig postet av Akeem
    Er det noen som har erfaring med å spille av mp3 over nettverk (trådløst eller kabel) på Denon? Har sittet og bannet litt nå og bladd febrilsk i manualen uten å komme særlig lenger...
    Har satt på media sharing på maskinen, og har ihvertfall prøvd å få forsterkeren på nettet. Vet ikke om det har vært helt vellykket, for jeg får ikke lastet ned firmware heller...
    Er det noen der ute som har fått til mer enn meg?
    Spiller musikk fra pc og ekstern harddisk koblet direkte i usb kontakten, går stort sett bra. Men jeg har vel ikke så mange mp3 filer da jeg kopierer cdèn ukomprimert.
    Har vært borti at den ikke har godtatt noen mp3 filer, sikkert blitt noe krøll med noen rettigheter e.l.

Men jeg anbefaler deg og finmyse på denne http://avforum.no/forum/receivere-fo...8-avr4308.html

Og kanskje denne http://avforum.no/forum/generelt-aud...re-guiden.html

Edit: Kjørte trådløst i begynnelsen, men etter oppgradering har kabelen blitt der.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •